Instamoments – mars

Min datters hund Romeo på tur i deilig solskinnsvær

Flystripe på himmelen

Vakker solnedgang

Blomster og bier

“Babybilde” av fineste Frøyamor som ble 6 år 3 mars

En av de nydelige rosene jeg fikk av fineste Anett som var hos meg i helgen.

En prøvesmak på årets påskeegg

Ta en smil du også da vel *smil*

SKRIVE OG HENGE OPP…? 

Hjemme… på jobben… i barnehagen… på klubben… 

Hvor som helst 

Jeg vet godt at ikke alt nødvendigvis løser seg med et smil…

 Men prøv det… ♥ Det kan hende at du kommer til å smitte noen… ♥


Har du lyst til å følge meg på  på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

Ønsker deg en  herlig  onsdag!

Klem  fra Engla ♥

 

#instalately #insta #instagram #hundeliv #papillon #sol #solnedgang #natur #norway #sol #mars #chinesecrested #kinesisknakenhund #powderpuff #vår #bie #blomster #rose #hestehov #marsipanegg #hverdagsglede #kaffekos
7 kommentarer

Siste innlegg