“NY” fruktkurv og kandelaber på 1-2-3

Med spraylakk er det fort gjort å fornye og forandre på ting og denne gangen var det kandelaberet og en fruktkurv som fikk en fargesprut.

Begge deler er brutfunn og “fruktkurven” ga jeg bare fem kroner for. Jeg glemte å ta bilde før jeg startet å spraye, men her får du ihvertfall et lite inntrykk av hvordan den så ut.

Rimelig shabby igrunn…

Kandelaberet er det samme som jeg pyntet med snøspray til jul. Det var opprinnelig i messing.

Nydelig i hvit med snø på, men nå som påsken nermer seg, passer den jo enda bedre som gul *hihi*

og “blir man lei, ja da er det bare å spraye i vei”, er mitt nye motto, *hihi*

Jeg har blitt utrolig glad i å bruke spraylakk og for de av dere som lurer på hvor jeg kjøper dem, så er det stort sett på Biltema, for de er billigst og har et stort utvalg av farger.

 

Ønsker DEG en fargerik kveld!

Klem  fra Engla ♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden


 

#rosa #fruktfat #interiør #interior #kandelaber #diy #gul #hobby #spraylakk #inspirasjon #gjørdetselv #kreativt #kreativ #gjenbruk #redesign #fat #recycle #tips #gladfarger #fargerik #påske #spraymaling #fornye #fargeglede #blogg #interiørblogg #interiorblog #hobby
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg