Hvem sier at man ikke kan leke med maten…:)

Her har jeg ihvertfall lekt med maten de siste dagene og det har vært kjempestas for lykkeliten. Blekksprutpølse var kjempegodt og krabbepølse var slettes ikke så verst det heller 🙂

Dette er ihvertfall noe jeg har tenkt å gjøre flere ganger, for  gøy var det og lykkeliten spiste nok litt ekstra bare fordi maten var fin og se på. 

Supermat for store og små som er litt matleie. Dette var gjort på noen få minutter, og var ikke planlagt i det hele tatt. Nå når jeg ser på bildene plopper nye ideer opp, for det er utrolig hva man kan gjøre ut av noe så enkelt som pølser og potetmos.

Pleier du å leke med maten?

 

 

 

 

#matblogg #lekemedmaten #mat #pølser #blekksprut #krabbe #blekksprutpølse #krabbepløse #lykkeliten #matlei #festmat #selskapsmat #barneselskap #potetmos #matkunst
8 kommentarer
    1. Blekkulf med potetmos liksom 😀 Ha-ha, ja skjønner godt han vil spise litt ekstra da 😀 Jeg leker nok ikke så mye med maten..litt treg når det gjelder mat må jeg innrømme 😀 Hie-he.. Ha en fin kveld Engla-mor <3 klemmer i hopetall <3

    2. Så fin middag! Viste bildet til min eldste datter nå og hun sa: “åå jeg husker du laget pølsepinnsvin til oss”. Enkelt og greit og barna spiste opp hele pinnsvinet (eller piggsvin utenfor Bergen). Det er morsomt å gjøre maten litt mer spennende, selv om jeg må tilstå at det ikke er særlig morsom mat som serveres her lengre. 🙂

    3. nei jeg leker nok ikke med maten,men om jeg hadde hatt barn med litt liten matlyst skulle eg mer enn gjerne lekt med maten,klart lykkeliten ville spise en så flott blekksprut

    4. He he, denne var god :-). Og ja det er klart det er lov å leke med maten. Det som ikke er lov er å kaste eller grise med den…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg