Englas kreative verden i Smaalenenes avis

For noen uker siden ble jeg kontaktet av en journalist fra Smaalenenes Avis. Hun hadde lagt merke til bloggen min og hadde lyst til å lage en repotasje om meg til bolig og interiørsidene sine. Siden jeg lager så mye selv hadde hun lyst til å fokusere på det.

Jeg synes det var kjempestas og en STOR ære at hun hadde lagt merke til lille meg. Jeg sa selvfølgelig ja til at hun kunne ta med seg kameraet å komme hit en tur. Her ser du resultatet fra besøket:

“MIDTSIDEPIKEN”

 


Et lite bilde på forsiden var det også.

Det var utrolig gøy at Ina Authen tok turen hit og at de ga meg en så stor og fin plass i avisen,

så tusen, tusen takk til journalist Ina Authen og Smaalenenes Avis

 

Jeg kjenner meg ikke igjen i alt sånn som det er beskrevet her. Det jeg gjerne vil rette på er at det i artikkelen virker som om jeg maler stua og kjøkkenbordet en gang i måneden, for det er ikke helt tilfelle. Leiligheten malte jeg eggehvit da jeg flyttet inn, og da jeg hadde bodd her en stund malte jeg den brune veggen i stuen, det er alt.

Det samme med kjøkkenbordet, det har blitt malt uttalige ganger, men ikke av meg. Jeg har bare prøvd meg frem til den fargen det har i dag og har dermed gitt det to malingsstrøk ekstra 🙂

Greit å ikke fremstå som mere GAL enn jeg faktisk er *hihi* Det er mest detajer jeg driver med, for når man er alene med en “tass i trass” er det greit med ting som er gjort i en fei 🙂

Ønsker DEG en herlig dag!

Klem  fra Engla ♥

“Opportunities are like sunrises, if you wait too long you can miss them”

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden


#imedia #avis #midtsidepike #smaalenenesavis #smaalenene #forsidebilde #midtsideoppslag #englaskreativeverden #interiørblogg #interiør #interior #gjørdetselv #tips #inspirasjon
8 kommentarer
    1. Ja, det blir ikke alltid helt rett i sånne artikler, men det jeg har lest var fint da 🙂 Og det er jo kjempegøy å bli lagt merke til sånn. Du fortjener det i massevis, og du virker ikke det minste GAL 😀 Hi-hi. Bare blid, snill og koselig 🙂 Håper du koser deg i solen, og river filler så svetten spruter, og legger alle mattene i bunker 😀 Ha en flotters dag min venn <3 klemmer med sol i øynene <3

    2. Synes dette var en fin artikkel om deg! Gøy å lage noe selv, og kunne sette sitt personlige preg på hjemmet sitt. Og selv om det hørtes ut som du malte hele tiden, så tror jeg ikke helt på det. Men de fleste skifter jo litt farge innimellom. Ha en finfin dag 🙂

    3. Hurra for fineste deg!! Så moro at avisa la merke til deg og kom på besøk <3
      Dette fortjener du Englavenn.
      Ha en strålende ettermiddag og kveld!
      Klemklem

    4. Så gøy da! Og vel fortjent 🙂 Du er jo så kreativ og flink, og jeg har på følelsen at du produserer og produserer til tross for hva hverdagen og det og være mamma måtte dra med seg av oppgaver og andre fine øyeblikk 🙂 Håper du har en flott dag og at solen stråler hos deg også. Kanskje du sitter ute og river filler? Hihi.
      Klemmer til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg