Mandag morra blues

En ny og spennende dag og jeg gleder meg til å ta fatt på dagens kreative gjøremål. På morgenen har jeg foreviget de nydelige rosene mine,

 og heklet ferdig et teppe til.


Nå skal jeg frem med penselen og male litt. Ser du hva dette er/skal bli?

Har du noe kreativt på gang i dag?

“Et lykkelig menneske er en som skaper seg selv lykke”, leste jeg i dag…

Ønsker DEG en god mandag!

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden  og på instagram finner du meg her englaskreativeverden


#gjenbruk #hekling #crocheting #interior #interiør #interiör #håndarbeid #hobby #håndlaget #mydesign #gulvteppe #hekletteppe #fillerye #ragrug #redesign #blogg #kreativ #crochetrug #kreativ #inspirasjon #craft #recycle #roser #rose #diy #kaffe #bokbord #leksikon #upcycle #create #håndarbeid #mandagmorgenblues #mandag
5 kommentarer
    1. Hei på deg
      Jeg 1000 planer med ingen tid for øyeblikket 🙂 Har et halvt mønster og en stoffbit som skriker etter med. Jeg har masse sengetøy som vil bli revet og heklet. Jeg har et halvt pledd som skulle vært strikket hvis jeg bare rakk innom garnbutikken 😛
      Nå er det bare svømmehall, korrekturjobb og husarbeid jeg rekker, men kanksje neste uke er det mere tid 😉
      Gleder meg til å se hva du maler. Jeg er så inspirert og har en ide til hagen 😉
      Ha en strålende ettermiddag
      Stooor klem til verdens mest kreative Englavenn <3

    2. Så fint det teppe ser ut til å bli 🙂 Rye, ikke sant? Hvitt og blått, jeg har en rye som nesten ser ut som et norsk flagg her nå 😀 Litt rosa-rød, hvit og lilla -blå… 😉 Maler du bøker? Spent på det der altså. Håper du har fått gått deg en god tur i sola. nå er det snart min tur 🙂 Stor klem på vei <3

    3. ja nå hvet jeg hva arbeid som ligger bak disse teppene og jeg må bare innrømme att jeg er mektig imponert over alle du har heklet :))jeg rev opp et meget tynnslitt dynetrekk i dag det skal bli nok en brikke til utendørsbruk:))var litt lettere å hekle siden stoffet er tynnere så også strimlane.
      lager du et lite bord /hylle av sammenlimte gamle bøker ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg