Gult er kult!!!… eller ??

Jeg har jo alltid hørt at GULT er KULT og da jeg fikk se en knall gul traktor, MÅTTE jeg jo bare kjøpe den. Traktorer er jo det kuleste av alle kule ting synes lykkeliten og når den i tillegg er gul, da ble den visst DØDSKUL!!!

Husker du de nydelige rosene jeg fortalte om. At jeg for første gang i mitt liv hadde fått 20 roser. Jeg hadde ikke før trykt på post knappen her på bloggen før de så sånn ut. Gjett om jeg var lei meg da jeg sto opp på mandagen og ble møtt av dette synet…

Tålte de ikke den gule traktoren tro?

De gule rosene trivdes jo veldig godt sammen med traktoren, for de levde i langt over en uke…

Gåsungene trivdes også godt samme med traktoren…og lykkeliten og jeg er ihvertfall veldig enige om at den gule traktoren er kul.

Jeg synes gult er kult og blir hoppende glad over alle de små herlige gule hestehovene som igjen spirer og gror over alt her nå.

Og vet du hva, jeg fikk 20 nye rosa roser jeg, og traktoren står der enda. Så det var nok bare rosene som hadde en dårlig natt…

Men det kuleste av alt det gule er at det er fredag i dag og hvis du kjenner meg nå, så vet du hva det betyr *knis*

♥Cheez Doodles♥

Traktoren kjøpte jeg forresten på kremmerhuset.

Synes du gult er kult?

 

Minner om min UTFORDRING til DEG hvor jeg lurer på om du vil dele en gjenbrukside med meg og de andre leserene. Husk ingenting er for lite. Har du heklet teppe av sengetøy, laget veske av en gammel bukse, lampe av norgesglass, pusset opp en kommode, bruker du sandkakeformer til å ha t-lys i, syr du om klær, bruker du syltetøyglass til noe annet en syltetøy, eller sprayer du gamle fat ROSA???

Jeg har fått in flere herlige bidrag, men ønsker meg enda flere. Har du blitt inspirert av noe jeg har laget er det ekstra gøy..*hihi*

  • Ta et bilde og bli med da vel!

Ønsker deg en herlig fredagskveld videre!


Klem  fra Engla ♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden


#gult #kult #roser #traktor #interior #interiør #hestehov #vartegn #vår #gåsunger #inspirasjon #ostepopp #cheezdoodles #utfordring #gjenbruk #blomster #fredag #kremmerhuset
8 kommentarer
    1. Jeg elsker gult 🙂 Blir bare glad av den. Jeg hadde jo min egen lille hyllest til gult her om dagen 😀 Bruker det ikke på klær så ofte, men liker tanken på gult, gule blomster, gule huset på landet osv 🙂 Og dere har fått verdens kuleste traktor da .-) Og ostepopen 😀 GUUUUL 😀 Nam-nam. Luringen som fikk 20 nye fine roser 🙂 Ha en finn kvled Engla 🙂 Stor godklem på vei <3

    2. Gult er kult! Men jeg tror ikke jeg har en eneste gul ting hjemme.
      Roser som henger med hodet etter så kort tid får man som regel byttet, for de skal liksom tåle litt mer. Kos deg med de nye, og traktorer er tøffe, både gule og Gråtasser 🙂

    3. Så herlige og inspirerende bilder 🙂 Gult er definitivt kult. Nærmer seg påske også, så jeg synes bildene dine er midt i blinken 🙂
      God helg til deg og dine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg