What a beautiful day

Dagen startet med regn som bøttet ned og i dag brukte jeg faktisk bilen for å levere lykkeliten i barnehagen. Det er første gangen, for barnehagen er like ved.

Men etterhvert kom solen frem og naturen viste seg fra sin beste side. Det så ut som at alle hestehovene hadde sprunget ut i full blomst på en gang. Det var vakket å se opp og det var vakkert å se ned.

Solen varmet godt, så jeg tok kaffekoppen utendørs,

og endelig hadde jeg samvittighet til å ta med meg noen herlige vårblomster inn ♥

♥ What a beautiful day ♥

Jeg har også drevet med litt kreative ting her inne, og bl.a. fått ferdig hamplampen jeg skal ha på stuen. Den skal jeg vise frem i morgen når jeg har fått tatt litt flere bilder.

Har du hatt en fin dag?

Ønsker deg en herlig kveld videre!

Klem  fra Engla ♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#blåhimmel #vår #vårtegn #hestehov #kaffekopp #kaffe #landliv #blomster #tulipaner #hage #vårblomster #wikogwalsøe #sol #hverdagslykke #friluftsliv #mars #interior Interiør #kreativ #bilder #natur #foto #iphone5
9 kommentarer
    1. fruensvilje: Tusen takk <3 Ja hvem skulle tro at dette skulle ble en utrolig fin solskinndag da regnet sprutet i dag morges 🙂

    2. Den blåfargen som himmelen har når det er sol og skyfritt er utrolig fin. Til å bli ordentlig glad av! Og små gule Hestehov er vakre der de lyser opp en ellers litt trist grøftekant. Da må man bare nyte dagen 🙂

    3. Kaffe i solen høres deilig ut. Det skal jeg prøve meg på i formiddag. Nå er det nok feber her i huset. Jeg SKAL på jobben i kveld!
      Gleder meg til å se hamplampen din i dag 🙂 Superkule alle de andre du har laget så forventningene er STOOOOORE 😉
      Ha en fortryllende dag i sola
      Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg