En liten positiv tanke…

God morgen ♥

En ny dag og jeg har tatt frem blanke ark og fargestifter…:) 

Det sies at “en liten positiv tanke om morgenen kan endre hele dagen”, så jeg prøver så godt jeg kan å starte dagen med et smil og tanker om at dette skal bli nok en herlig dag.

Som en påminnelse har jeg laget denne:

Ta et smil – tok to jeg, et til lykkeliten og et til meg selv, for i dag skal vi smile, le og kose oss sammen hele dagen 🙂

SKRIVE OG HENGE OPP…? 

Hjemme… på jobben… i barnehagen… på klubben… 

Hvor som helst 

Jeg vet godt at ikke alt nødvendigvis løser seg med et smil…

 Men prøv det… ♥ Det kan hende at du kommer til å smitte noen… ♥

Ønsker DEG en fargerik og herlig dag!

Klem  fra Engla ♥

“Opportunities are like sunrises, if you wait too long you can miss them”

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden


 

#taetsmil #tanker #positiv #helse #interiør #interior #hekling #lykkeliten #smil #tenkpositivt #godmorgen #håndarbeid #vårtegn #gåsunger #hestehov #blankeark #fargestifter #ord
13 kommentarer

Siste innlegg