En koselig helg er over

En innholdsrik og utrolig koselig helg er over og jeg sitter og tenker på hvor fort tiden går. Jammen har vi utnyttet døgnets 24 timer max denne helgen.

Vi har spist god mat,

Vi har vært ute og trillet og lekt,

og søte små vårtegn har vi sett flere av.

Cheez doodles ble byttet ut med cheez heartz og litt rødvin ble det også, for når en gammel klassevenninne kommer på besøk etter over 20 år, da er det bare å trykke inn pause knappen og nyte den tiden man har.

Vi har virkelig kosa oss alle tre, men nå har min venninne dratt og lykkeliten sover søtt. Det  er stille i heimen og helgen nærmer seg slutten.

Jeg skal jeg snart blåse ut lyset,  men ønsker deg en fortsatt fin kveld og en riktig god natt.

Klem  fra Engla ♥


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#vår #vårtegn #gult #gul # venninner #venninnekveld #mat #lys #hestehov ##mammablogg #interiør #gjenbruk #redesign #hobby #roser #mat #larve #sommerfugllarve #wraps #crispychicken #cheezheartz #cheez doodles
7 kommentarer
    1. Høres ut som en koselig helg.
      Her har det vært sofaen for det meste for fruen er ikke helt frisk. Blir nok mere tid under pleddet i dag, men så får det jammen holde. Tirsdag SKAL jeg være tipp topp!
      Ha en herlig start på den nye uka fine Englavenn
      Klemmer i massevis

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg