UTFORDRING til DEG – gjenbruk – gammelt blir nytt

Først må jeg bare si WoTUSEN, tusen takk for alle de koselige tilbakemeldingene på mitt forrige innlegg, så gøy at dere likte lampene mine, eller det som skal bli lamper, hihi

Jeg synes det var så utrolig gøy sist jeg utfordret dere til å vise de tingene dere har laget og i dag har jeg lyst til å prøve lykken igjen.

Forrige uke ble jeg utfordret av en søt dame på instagram. Hun ba meg om å legge ut fem bilder med valgfritt tema, et bilde hver dag. Jeg valgte gjenbruk som tema og her er bildene jeg la ut.

Et skateboard som jeg lagde skilt av

Et av mine tepper som er heklet av strimlet sengetøy

Lykkelitens hylle med gråtasstraktor

Lyslykt med laminert serviett

og til slutt et samlebilde med blant annet en flaske, et glass og sandkakeformer som fikk nytt liv med kobberspray. 
HURRA for gjenbruk!!!

Så kommer mitt spørsmål til DEG, har du lyst til å vise meg og mine lesere en ting du har hjemme som passer i kategorien gjenbruk?

Har du brukt noe gammelt for å skape noe nytt? 

Tar du utfordringen?

Send meg ditt bidrag på mail til [email protected] eller i en melding (på innboks) på Englas kreative verden på facebook. 

HUSK ingenting er for lite og det trenger ikke være de store avanserte tingene, for det enkle er også ofte det beste ♥

Frist for å sende inn bilde setter jeg til 31. mars

Knips et bilde og bli med da vel!!!

 

Med ønske om en super dag videre!

Klem fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#utfordring #konkurranse #interiør #gjenbruk #redesign #diy #sds #hobby #kobberspray #skateboard #interior #reuse #sandkakeformer #gjørdetselv #doityourselfe #kreativt #kreativ #røft #tøft #søtt #fint #tips #inspirasjon #håndlaget #håndarbeid #dekor
12 kommentarer

Siste innlegg