Bananas med kobberspray – tenk deg om før du kaster glassflaskene

Det er nok ofte litt sånn med meg at jeg kjører meg fast i et spor når jeg først lager noe jeg liker og kobbersprayen må jeg si at jeg har blitt veldig glad i. En varm og fin farge som passer perfekt til de brune veggene her.

I dag har jeg sprayet belive bokstavene. De kjøpte jeg på Panduro for noen år siden og kobbersprayen, den er kjøpt på Biltema.

Dette flotte skiltet har en tekst som jeg synes passer fint her 🙂

Til slutt en flaske som ble sprayet. Det enkle er ofte det beste, for dette synes ihvertfall jeg at ble utrolig dekorativt.

Det som er så gøy når tingene neste ikke koster noe, er jo at man kan bytte ut både titt og ofte. Så blir jeg lei kobberfargen, ja da er det bare å spraye den i en annen farge, gi den bort, eller kaste den sammen med annet glass. 

Tidligere har jeg sprayet det som står på lysbrettet og det kan du lese mer om HER hvis du vil.

Ønsker DEG en superfin dag videre  

Klem fra Engla

Minner om min giveaway hvor du kan vinne nydelig sølvsmykke “With love” fra Lundmyr of Sweden

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her → Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden 

#spraylakk #kobberspray #interiør #belive #interior #diy #sds #hobby #bokstaver #quote #flaske #gjørdetselv #kreativt #kreativ #gjenbruk #redesign #biltema #kobber #trendy #gåsunger #tips #inspirasjon #inspiration #reuse #håndlaget #hobby #skilt #Panduro #Europris #interiørblogg
11 kommentarer
    1. Utrolig hva litt spray kan gjøre! Og så er det som du sier lett å endre om en ønsker en ny farge. Smart! Du har i hvert fall gitt meg mange nye ideer, så når jeg kommer hjem etter sommeren får jeg gå i gang og endre på ting. Gleder meg til det. Ha en superfin dag 🙂

    2. Tenkte jeg skulle gå bananas med kobberspray jeg også,men slik ble det ikke da biltema var utsolgt 🙁
      Dine ting ble veldig fine med kobberspray 🙂

    3. Såå fint Engla 🙂 Jeg synes også den kobbersprayen er skikkelig fin 🙂 Det kunne jeg tenkt meg å bruke også 🙂 var den dyr? Kan man spraye hele stoler f eks… eller blir det litt too much kanskje 😀 Håper du har kost deg i dag Engla, med dine kreative sysler 🙂 Stor klem til deg min venn <3

    4. frustrertfrueihouston: Ja ikke sant 🙂 Det er gøy å spraye, for det er så fort gjort og gir raske resultater 🙂
      Ønsker deg en fortsatt fin dag/kveld 🙂

      Klem fra Engla

    5. bentemay: Tusen takk kjære deg <3
      Å, så kjedelig at de var utsolgt da, men de får det vel inn igjen?
      Her skulle de få inn en i 3D også 🙂

    6. frodith: Tusen takk snille søte frodith <3 Den koster bare 59, eller 69 kroner, så det er en veldig billig forandring. Jeg har enda i gjen masse på flasken etter å ha gått bananas ganger to 🙂
      Det går helt sikkert ann å spraye en hel stol, men det kan hende det blir litt for mye?
      I dag har jeg kost meg med lykkeliten her hjemme <3
      Håper du har hatt en fin dag min venn og at du koser deg i kveld <3
      Klem til deg fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg