Februar – fullspekket av kreativitet og store forandringer her hjemme

Det er så gøy å ta et tilbakeblikk når man har hatt måneder som denne, for februar har virkelig vært en kreativ måned.

Til tross for en uke rett ut på sofaen og en uke på halv tolv, utslått av sykdom, har det jammen blitt litt av hvert ser jeg nå.

Her kommer en oppsumering av februar i korte trekk:

Lek med roser, rub-ons og frostspray


En Trysiltur, som også blir masse hundekos, men denne gangen ble desverre turen veldig amputert på grunn av sykdom.

Hekling,


orange duppeditter,

Nytt bord og ny stue med fargen Solid

Jeg har gått bananas med kobberspray

hatt noen virkelige funn

og jammen har det blitt masse kos og god mat også…:)

I dag fikk jeg øye på denne gule blomsten ♥ GULT er KULT og gjett om jeg ble hoppende glad, for dette må jo være et skikkelig vårtegn?


Har du hatt en fin februar måned?

 

Minner om min giveaway – hvor du kan vinne nydelig putetrekk hvor jeg trekker en vinner i morgen kveld ♥

Ønsker deg en superduper fredag videre!

Klem fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

 

#gjenbruk #hekling #crocheting #interior #interiør #interiör #håndarbeid #hobby #håndlaget #mydesign #gulvteppe #hekletteppe #fillerye #ragrug #redesign #blogg #kreativ #crochetrug #kreativ #inspirasjon #craft #recycle #blogg #mydesign #diy #diyteppe #diyragrug #reduce #upcycle #create #utfordring #konkurranse #gjørdetselv #røft #tøft #søtt #fint #tips #inspirasjon #møbler #diymøbler #reuse #håndlaget #håndarbeid #dekor #bruktfunn #loppis #roser #roses
11 kommentarer
    1. Jeg ser at februar har vært full av mye kreativitet og gode minner. Herlig! Kjipt med sykdom da. Og for et vakkert lite vårtegn du har funnet, I morgen er første vårdag og det merkes i hagen at det går mot vår. Februar har vært en fin måned med feiringa av frøknas bursdag tre dager på rad som det største høydepunktet 🙂

    2. Herlig!!
      Du har vært en skikkelig skaper denne månden (de andre månedene også synes nå jeg).
      Denne gangen var det umulig å velge en favoritt da…
      Februar er jo en litt innemåned pga av rimelig ustabilt vær, så da kanskje vi lager mer enn ellers?
      I dag skal frua reise inn til Oslo og være på kurs hele helgen. Vips så kommer hun hjem og er litt lurere på søndag 😉
      Ha en fortryllende helg!!
      Glade klemmer

    3. ja dette har vært en kreativ måned ser eg tross sykdom,tørr nesten ikke tenke på hvor mye du hadde skapt om dere ikke hadde fått sykdom tredd nedover dere :)) og så fint som alt blir i dine hender

    4. Du er nå kreativ og meget effektiv,uansett sykdom! 🙂 Kobber spray må jeg også prøve meg på 🙂
      Ha en fortryllende flott helg med dine 🙂

    5. Det var en fin oppsummering Engla, det er litt kos å se tilbake på hva folk har holdt på med, og ha sin egen oppsummering. Mulig jeg må gjøre det jeg også 🙂 Man får litt oversikt inni hodet også 🙂 Og kan kose seg med de gode minnene, og glemme det som ikke var så bra. Fine bilder, og mye kos 🙂 Du har laget og gjort mye kos da 🙂 Og til slutt blomsten, er det hestehoven? Litt vanskelig å se,men den likener veldig <3<3 Og da vant du nesten en hestehovveske 😉 Hi-hi Kose deg masse i helga.:-) Godklem til deg min venn <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg