DIY – dekorer lys med sevietter

I dag startet jeg dagen med å dekorere noen lys. Dette er enkelt og billig morro, og har du også lyst til å prøve gjør du følgende:

Du trenger, kubbelys, en seviett med et motiv du liker , saks til å klippe ut motivet, og et strykejern.

Start med å klippe ut motivet du skal bruke. Du skal kun bruke det ytterste lagetpå sevietten. Legg motivet der du vil ha det på lyset, legg stekepapir rundt og stryk forsiktig på svak varme. Da ser du gjennom bakepapiret når stearinen har kommen gjennom servietten. Stearinen skal legge seg som en hinne utenpå servietten.

Resultatet blir en fin gave til noen du er glad i eller ett nytt fint lys til deg selv 🙂 

Med ønske om en riktig god natt fra Engla

 Min Facebookside finner du her →Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden


#diy #interiør #interior #hobby #diylys #pyntlys
8 kommentarer
    1. Så utrolig søte de ble <3 Kjempefine 🙂 Du kan dette med å overføre til lys, og det blir superkoselig 🙂 Håper du får en fin kveld og er frisk morgendag 🙂 Jeg skal sove lenge og kose meg 🙂 Stor klem til verdens fineste Engla <3

    2. Så fine! Dette er kjempelurt. Jeg har prøvd det en gang, men resultatet ble ikke så glatt og pent. Kan det være at jeg hadde for hard varme på strykjernet?
      Denne uken skal jeg jobbe ekstra, men håper jeg rekker innom bloggen litt utpå kvelden 🙂 Neste uke er det vinterferie her og det skal jammen bli litt deilig.
      Ha en herlig uke!
      Store glade klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg