DIY – To do list/tavle

Jeg har bestemt meg for å sette opp en “to do” liste igjen og fant ut at jeg ville lage noe ekstra ut av det. Noe som gjør at jeg får lyst til å titte på den.

Hva er vel bedre enn å lage noe fint å skrive listen på også, sånn at det ikke bare blir enda en liste som ligger og flyter et eller annet sted.

En gammel fururamme, en rull med papir og spraylakk, er alt som trengs. Både ramma og det flotte retropapiret er kjøpt på bruktbutikken. Papiret er sånn som man brukte i skuffer og skap før i tiden og hadde egentlig vært kult å bruke til det nå også…hmm enda en ide 🙂 

En tusj (les En liten anbefaling ), så er min “to do list” ferdig og klar for bruk 🙂 Men den kan selvfølgelig også brukes til masse annet rart også. Ukeplan, meny osv eller rett og slett bare skrive noen fine ord.

Med ønske om en superduper dag videre fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#liste #tavle #interiør #diytavle #interior #diy #sds #hobby #tablet #diytablet #list #gjørdetselv #kreativt #kreativ #gjenbruk #redesign #spraylakk #orange #oransje #praktisk #tips #inspirasjon #inspiration #reuse #håndlaget #hobby #todolist #todo #chalkmarker #chalk
11 kommentarer

Siste innlegg