Har rotet litt i mammas bokprosjekter…

Som mange av dere allerede vet har min mor (også kalt norges hekledronning) gitt ut mange heklebøker. Noen av tingene hun har laget til bøkene ligger fortsatt i plastkasser på kontoret hennes, og da jeg var i Trysil i helgen måtte jeg jo ta en titt.

Den som leter, den finner og se hva jeg fant. En nydelig veske, som jeg i tilegg kunne få. 

♥ Det er ingen sak når man har så flink og snill mamma ♥



Denne vesken laget hun til boken trendy hekling, så hvis du også likte den finner du oppskriften der.

Selv om det var godt å “komme hjem” ble dessverre trysilturen vår veldig amputert, for både lykkeliten og storesøster ble syke, så vi dro hjem på lørdag. Akkurat i tide før feberen innhentet meg også.

I går lå lykkeliten og jeg på hver vår sofa hele dagen og til og med hello kitti var syk og lå sammen med oss.

I dag er vi litt bedre, så vi har gått fra og ligge på sofaen til å sitte, men menyen består fortsatt av febernedsettende.

Så tusen takk til mine gode naboer som kom over med ingefærte og paracet i går ♥

Oppkvikkende paracet til og med. Visste ikke at det fantes en gang jeg, hihi

Håper du har hatt en fin dag og at du får en super kveld videre!

Klem fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og er du på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#diy #veske #hekletveske #inspirasjon #inspiration #homemade #hekledronning #hjemmelaget #mamma #hobby #hellokitty #tips #diytips #boktips #blogg #kreativ #kreativt #diyveske #syk #gds #sds #influensa #ideer #hekling #crochet #crocheting #heklebok #trendyhekling #trysil #trysiltur #ingefærte #håndarbeid

7 kommentarer
    1. Skikkelig fin veske da :- ) Mye fint man kan hekle ikke sant 🙂 Det var herlige farger også 🙂 DU kan lage sånn du også, og du kan jo til og med en stav-maske, som du kan flette inn 🙂 Glad for å høre at du er i bedre form fineste Enga 🙂 Stor klem til deg min venn <3

    2. Ja når til og med Hello Kitty er syk, da er det ikke greit. Riktig god bedring til alle sammen :-)Oppkvikkende paracet har jeg sett, men aldri prøvd. Men jeg vet at forskere har funnet ut at Ibux virker bedre sammen med kaffe, så dette blir vel noe av det samme – bare alt i en pille i stedet for. I morgen er dere opp av sofaen og kan leke med Hello Kitty igjen, håper jeg. Det godt å ta ting litt med ro en stund også.

    3. Jøss, så du er liksom hekleprinsesse du da?;) Det visste jeg ikke:):)
      Uff, så trasig at dere er syke.
      Ønsker dere masse god bedring….-Men godbedringsklem herfra<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg