Kjærlighetens blomst…

På bursdagen til min datter forrige uke kjøpte jeg en bukket med nydelige roser.

Det er ofte sånn at rosene fort begynner å henge med hodet, men denne gangen bestemte jeg meg for at rosene skulle nytes så lenge som mulig og da er det om å gjøre å være kreativ.

Foreviget er de ihvertfall, for i går tok jeg de med meg ut i snøen og tok massevis av bilder.

Stilken har blitt kortere og kortere, men jeg har fortsatt 7 av 10 roser her.

Jeg skjønner godt at de blir kalt kjærlighetens blomst…

Er du glad i roser?

I dag da jeg skulle gå ut for å ta det siste bildet, hadde jeg besøk ute ♥ Naboens katt Tarzan elsker nemelig å ligge på pallesofaen utenfor her ♥


Med ønske om en super mandag videre til deg fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

 

 

 

#inspirasjon #roser #roses # roseblader #Interiør #interior #interiör #cat #katt #kjæledyr #kjærlighetensblomst #therose #foto #blomsteroppsats
11 kommentarer
    1. Roser er vakkert, om man får de eller kjøper de selv 😉 Flotte bilder, men må innrømme du skremt meg med siste bilde, satt langt inne i en verden av roser, og vips, fra intet stirret jeg plutselig rett i noen store, gule katte øyne , hehehe ;))

    2. Roser er nydelige, og så finnes de i så utrolig mange flotte farger. Vanskelig å velge favorittfarge, for det kommer an på humøret. Men jeg hadde rosa roser og tusenfryd i brudebuketten for lenge, lenge siden.. Ha en nydelig mandag!

    3. Nydelige blomster.
      eg lar de bare stå til de ser ut som vrak
      egentlig liker eg ikkje få blomster fordi de dør………..ja eg er rarr

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg