Vinneren av hekleboken “Trendy hekling”

Nå har jeg trukket ut en vinner av min GIVEAWAY

Vinneren denne gangen ble: Rita med bloggen ritahobbyfoto Gratulerer så mye!!!

Send meg en melding med adressen din, så er snart boken på vei til deg.

Nok en gang, TUSEN, TUSEN TAKK  til alle dere som er innom meg på bloggen, facebooksiden  og instagram og legger igjen hyggelige kommentarer!

♥ Jeg setter utrolig stor pris på hver eneste en ♥

 

Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

Klem fra Engla

#konkurranse #giveaway #håndarbeid #heklebok #trendyhekling #vinnbok #hekledronning #gibort #blogg
4 kommentarer
    1. Gratulerer til Rita 🙂 Tenker hun blir glad nå jeg, og hyggelig det ble henne som er en del hjemme nå og sikkert trenger noe kos å titte i 🙂 Hurra for Engla som gjør så mye kos 🙂 Klemmerivei <3

    2. oiiiiii jeg har vunnet 🙂
      åååååå tusen takkkkkkkkk 🙂
      bokker og neier , tusner millioner takker 🙂
      nå ble jeg glad her.
      hurra.
      God lørdag videre:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg