Januars mange DIY prosjekter

En produktiv måned er snart over, så jeg sier “hade bra til januar og velkommen til februar” med en liten oppsumering i bilder.

Her er noen av mine prosjekter denne mådeden. 


Da krysser jeg fingrene og håper at ideene plopper opp og at arbeidslysten fortsetter i februar også. Jeg har ihvertfall noen ideer ♥

 

Men det er ikke bare jeg som lager masse, så til slutt vil jeg minne dere om å stemme på deres favoritt blandt Lesernes egne “gjør det selv prosjekter” – ♥ finn din favoritt ♥  Siste frist i dag, for i kveld teller jeg opp stemmene dere har gitt.
GIVEAWAY, hvor du kan vinne boken trendy hekling blir også trukket i kveld.

Ønsker deg en superduper fredag videre!

Klem fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#gjenbruk #hekling #crocheting #interior #interiør #interiör #håndarbeid #hobby #håndlaget #mydesign #gulvteppe #hekletteppe #fillerye #ragrug #redesign #blogg #kreativ #crochetrug #kreativ #inspirasjon #craft #recycle #blogg #mydesign #diy #diyteppe #diyragrug #reduce #upcycle #create #utfordring #konkurranse #gjørdetselv #røft #tøft #søtt #fint #tips #inspirasjon #møbler #diymøbler #reuse #håndlaget #håndarbeid #dekor
11 kommentarer

Siste innlegg