Vedfyring med hjemmelagde tennbriketter

Nå når kulden har kommet har jeg begynt å fyre litt med ved. I tillegg til varmen er det er så koselig å bare sitte å se på flammene.

Endelig har jeg fått testet tennbrikettene jeg laget før jul også.

De er gjenbruk fra a-å og fungerer mye bedre en de jeg har kjøpt, så disse kan jeg virkelig anbefale. 

Har du lyst har du lov, og fremgangsmåten finner du her DIY – Tennbriketter

Tusen tusen takk for alle koselige hilsninger, varme ord og gratulasjoner i forbindelse med min datters bursdag i går ♥ Vi hadde en kjempefin kveld sammen med henne og hundene ♥

I dag har jeg hatt en rydde vaske dag og har faktisk ikke hatt et eneste kreativt sprell, men nå skal jeg synke godt ned i sofaen med et rykende ferskt blad som hadde dumpet ned i postkassa mi.

Kanskje det plopper opp en ny ide eller ti også, hihi

Til slutt vil jeg minne dere om å stemme på deres favoritt blandt Lesernes egne “gjør det selv prosjekter” – ♥ finn din favoritt ♥  Vinneren blir kåret på fredag, da jeg teller opp stemmene dere har gitt.
GIVEAWAY, hvor du kan vinne boken trendy hekling blir også trukket på fredag.

Med ønske om en herlikveld videre til deg fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#diy #diyopptenningsbriketter #vedfyringl #inspirasjon #interiordecoration #inspiration #homemade #madebyme #hjemmelaget #mydesign #hobby #redesign #reuse #gjenbruk #tips #diytips #recycle #blogg #kreativ #kreativt #gds #sds #tennbriketter #norgesglass #diynorgesglass #interior #interiør
19 kommentarer
    1. Kose deg med ferskt blad og god varme 🙂 Håper dagen din har vært god som gull min venn 🙂 Stor klem til deg 🙂 <3 Jeg er så trøtt om dagen..legge meg tidlig 🙂

    2. frodith: Dagen har vært kjempefin, men jeg skal også stupe til køys nå kjenner jeg 🙂
      Sender deg en godklem og ønsker deg en riktig god natt min venn <3

    3. Hei på deg
      Dette innlegget lå i feeden min nå. Så da er i allefall du her <3
      Så smart og dekorativt med disse tennbrikettene 🙂 Jeg mener det var en dame som solgte noe lignende på julemarkedet her. Hun hadde ikke sånt søtt norgesglass men store kremmerhus.
      Ha en finfin dag. Her er fyringen allerede i gang for dagen.
      Klem klem

    4. her fyrer eg med stearinlys. HAr ikkje vedovn i denne blokka desverre. Men det varmer både emdkubbelys og t-lys og så er det jo koselig da. Berre man passer på og ikkje forlater dem. Ha ein super dag klem fra meg

    5. Her har vi kun gass peis, som tennes ved hjelp av en fjernkonroll. Selv om den er veldig praktisk og varmer kjempe godt savner jeg ofte en vanlig oven, og den gode knittrelyden fra tørr ved som brenner <3

    6. Fru Stussli: Ja du dukket plutselig opp du også, så det spørs om det henger etter 🙂
      Det fine er at det stort sett holder med en også, så da er blir de drøye. Kos deg med vedfyringen og ha en fortsatt fin dag fineste Bentemor <3

      Klemmerivei <3

    7. gretashobby: Har fyrt med stearinlys i mange år selv jeg, kjempekoselig det da 🙂
      Ha en superfin dag videre 🙂
      Klem fra Engla

    8. morsinunge: Gasspeis varmer godt og er utrolig dekorativt 🙂
      Vi hadde det i vår forrige leilighet, men jeg ble aldri helt fortrolig med å ha gass i huset…Synes det er litt skummelt, vet ikke hvorfor jeg men 🙂

      Kos deg og ha en super dag videre <3

    9. Jeg bruker også disse tennbrikettene nå 🙂 En ypperlig måte å få brukt stearin-rester på!
      Jeg synes ikke de er like gode som de vi pleide å kjøpe, men Mye billigere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg