Min datter min edelsten

I dag blir min datter 21 år, så her er det sjokoladekakebaking og bolletrilling som gjelder. For i kveld kommer hun hjem for å feire sammen med oss.

♥ Min datter min edelsten ♥ Hun har sett smykket og vet at hun skal få det, derfor viser jeg frem det her.

Er det ikke fint?

Her er hun sammen med sin gode venn og samboer Romeo. De to har gått kurs og Romeo er godkjent som besøkshund gjennom Røde kors.

Sammen er de og besøker de eldre på gamlehjemmet her i Spydeberg annenhver lørdag.

♥ Det er godt det finnes mennesker som er villige til å gjøre en forskjell for andre uten å forvente noe tilbake ♥

Så hipp hipp hurra for Vibeke som jeg er så utrolig glad i og stolt over!!!

 

Hvis jeg kunne gi deg bare en ting i Livet;

Ville jeg gitt deg muligheten til å se deg selv gjennom mine øyne…

Da hadde du innsett hvor spesiell og betydningsfull du er..♥


Til slutt vil jeg minne dere om å stemme på derea favoritt blandt Lesernes egne “gjør det selv prosjekter” – ♥ finn din favoritt ♥  Vinneren blir kåret på fredag, da jeg teller opp stemmene dere har gitt.
GIVEAWAY, hvor du kan vinne boken trendy hekling blir også trukket på fredag.

Med ønske om en superduper dag videre!

Klem fra Engla 

 

#familie #mammablogg #datter #bursdag #rødekors #besøkshund #gjøreenforskjell #smykke #anheng #minedelsten #bake #sjokoladekake
32 kommentarer
    1. Herlig og vidunderlig smykke og datter, gratulerer sååå mye 😀 Besøkshund, det var jammen lurt og veldig snillt, tipper det blir satt masse pris på <3 ha en nydelig dag kjære du <3 klæmme

    2. ladyaugust: Tusen, tusen takk søteste lady <3 Ja vi er jo så heldige og ha noen engler begge to <3
      Ha en forsatt fin dag du også <3 Klemmerivei

    3. Elisabeth: Tusen, tusen takk kjære deg <3
      Ja det er en flott og viktig jobb de gjør og de eldre setter virkelig pris på det 🙂

    4. Gratulerer med dagen i huset. Smykket var kjempefint og blir nok satt pris på. Alltid koselig å bake til bursdager, så håper dere koser dere alle sammen i kveld. Ikke minst så var det nydelige ord du tok med, barna vil alltid ha en helt spesiell plass i hjertene våre! Ha en fin bursdagsfeiring!

    5. Gratulerer med finne datteren 🙂 Kos at hun kommer hjem og skal feire med dere 🙂 Det blir kos. Verdens fineste Engla, med snill og flott datter :-)Hun høres spesiell og god ut <3 Klemmer masse <3

    6. Hipp Hurra for datteren din som har bursdag 🙂
      Flott smykke!
      Og Romeo var jo en staselig kar 😀 Min Iimo ligner veldig på han, bare at Iimo er svart og brun :O Jeg tipper hu er Chihuahua og/eller Papillon-mix 🙂

    7. Gratulerer til både mor og datter 🙂 Nydleig smykke!
      Så flott at de er blitt godkjent !!:) var inne på tanken med min hund, Todd… det ble med tanken, han har nok ikke ro i rumpen, eller sterke nok nerver til dette… Men hunden jeg hadde før han, Liten hun var med meg på jobb da jeg jobbet med dempente. Det var en kjempe suksess!

    8. frustrertfrueihouston:Tusen, tusen takk, hun likte smykket veldig godt og vi hadde en kjempekoselig kveld 🙂 Ja barna vil alltid ha en spessiell plass i mitt hjerte samme om de er 2 eller 20 🙂
      Ha en fin dag kjære deg!

    9. frodith: Tusen takk søte frodith <3 Ja Vibeke er veldig god og snill hun <3 Vi hadde en koselig kveld med henne og hundene i går 🙂
      Klemmerivei <3

    10. Fru Stussli: Tusen takk søteste Bentemor <3 Ja mammakjærlighet har jeg i bøtter og spann, hihi Barna er edelstenene mine og det kjæreste jeg har, sånn er det bare 🙂

      Stooor klem til deg <3

    11. morsinunge: Tusen takk kjære deg <3
      Da har jo din hund også vært en slags besøkshund da 🙂
      Det er kjempegøy at de ble godkjente 🙂 Jeg tror faktisk de besøker demente også. Det jeg vet er at det ihvertfall er en utrolig givene "jobb".

    12. Mari: Hei 🙂 Beklager, men jeg husker faktisk ikke hvor jeg kjøpte det, men prøv å google teksten, så kanskje du finner det 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg