UTFORDRINGEN – Vis meg et av dine gjør det selv prosjekt

Det har kommet inn mange flotte bidrag fra leserenes egne gjør det selv prosjekter, og det er jo KJEMPEGØY!!!

Tusen tusen takk ♥

Fristen var egentlig satt til i går kl 21.00, men det er flere av dere som gjerne ville ha helgen på dere og derfor utsetter jeg fristen til i morgen (søndag 26. januar kl 21.00)

For å motivere litt ekstra har jeg funnet noen bilder på google.

 


Strikking, hekling, søm, maling, snekkring, baking, husk ingenting er for lite og ingenting er for stort. Jeg vet at de aller fleste av oss omgir oss med noen ting vi har laget selv og derfor utfordrer jeg DEG til å bli med.

Inspirer og bli inspirert er mottoet

Tar du utfordringen?

Send meg et bilde, og gjerne en kort beskrivelse på mail til [email protected] eller i en melding på Englas kreative verden på facebook.

Knips et bilde og bli med da vel!!!

Alle bidragene blir vist frem på mandag 🙂

Med ønske om en super lørdag videre!

Klem fra Engla 

#utfordring #konkurranse #interiør #baking #kake #diy #sds #hobby #mat #drikke #interiør #gjørdetselv #premie #kreativt #kreativ #gjenbruk #redesign #røft #tøft #søtt #fint #tips #inspirasjon #ettårsdag #reuse #håndlaget #håndarbeid #dekor #strikk #hekling #søm #snekkring
14 kommentarer

Siste innlegg