Nydelige englevotter

For nesten et år siden fant jeg noen nydelige englevotter på bloggen Ann-Magritts hobbysysler. Som kjent elsker jeg engler, så jeg spurte pent om hun lagde de nydelige vottene på bestillig.

Det hele gikk i glemmeboken helt til jeg fikk en koselig mail fra henne forrige uke, hvor hun spurte om jeg trengte votter denne vinteren.

Perfekt timing, for selv om jeg både håpet at stemoren skulle blomstre hele vinteren, kom jammen snøen og kulden i år også.

I går lå disse nydelige vottene i postkassen min ♥

Hva er vel bedre en å ha på seg hjemmestrikkede englevotter i min favorittfarge.

Da ble det plutselig mye greiere med snøværet også, hihi

Så tusen, tusen takk for disse nydelige vottene Ann-Magritt, dette er helt klart mine favorittvotter ♥

Er de ikke fine?

Med ønske om en herlig fredag!

Klem fra Engla 

#strikking #håndarbeid #blogg #engler #englevotter #hjemmelaget #tips #ideer #hobby #kreativt #votter #strikket #bloggtips #strikk
22 kommentarer
    1. Fru Stussli: tusen takk søte snille Bentevenn <3 ja disse falt jeg for 🙂
      Men nå er det på tide å putte hendene oppi vaskebøtta, hihi
      Ha en superduper dag videre 🙂
      Stor varm klem til deg <3

    2. Det er morsomt å strikke når mottaker blir fornøyd. Nå skal det strikkes andre små englevotter til en annen Engla. Hun er bare 2 1/2 år. Hennes mormor fikk tanken da du som hennes navnesøster skulle ha englevotter:- )

    3. Ann-Magritt/Gitte: Å så gøy, håper du viser de frem på bloggen din så jeg får se 🙂
      Jeg ble kjempeglad og superfornøyd og gleder meg til å ta de i bruk i helgen 🙂 Så nok en gang tusen, tusen takk for nydelige engle/engla votter 🙂

    4. De var superfine 🙂 Helt Engla-votter det der 🙂 Fint mønster, og fin farge. Da ble du varm på hendene denne vinteren også 🙂 Så koselig hun husket på det 🙂 Ha en flotters dag min venn 🙂 Nå har jeg sendt mail, og jeg er yr av glede i dag 🙂 Stor klem <3

    5. Så fine votter! Jeg bruker bare hjemmestrikkede votter for de er absolutt best. Og når de er begynt å bli slitt, så lappes det litt, før jeg strikker nye. Kos deg med vottene dine og ha en fin “varmpåhendenehelg”. 🙂

    6. Nydelig votter i flotte farger:)
      Hehe, ja, jeg har registrert at mine stemor også har gitt tapt….Det til tross for at vi stor sett har pluss eller rundt null og ingen snø… Hadde ikke vi en liten konkurranse på gang?;);) (men den var kanskje bare i mitt hode)
      Nå slipper du heldivis å fryse på hendene:):)
      Ha en super helg:)
      Klem fra meg<3

    7. frodith: Tusen takk, ja disse måtte jeg bare ha når hun var så snill og spurte meg <3
      Gleder meg kjempemasse til å vise frem ditt og alle de andre flotte bidragene til utfordringen i morgen 🙂 Stooor klem <3

    8. fruensvilje: Ja det skal være sikkert og sant 🙂 Kommer til å gå og vinke hele tiden jeg nå, for å være sikker på at alle ser de fine vottene mine 🙂

    9. Livsrom: Tusen takk 🙂
      Hihi, ja nå er det ihvertfall slutt på stemorkonkuransen, for står de opp igjen nå da..begynner jeg å lure 🙂
      Det var ihvertfall koselig så lenge de varte og nå kan jeg jo kose meg med synet av englevotter i stedet 🙂

      Kos deg og ha en fortsatt fin søndag fine Liv <3
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg