Leilighetens styggeste hjørne

I dag har jeg fyrt opp i ovenen her for første gang. Det viste seg nemlig at den ikke var godkjent da jeg flyttet inn, og feilen ble ikke rettet før nå nylig.

Bedre sent enn aldri. I dag har jeg ihvertfall fått skikkelig fyr og leiligheten er god og varm.

Det er så koselig å se på flammene og det gjorde jo den stygge kroken mindre stygg…men…Hvis man ser bort fra hobbyrotekroken(e) min er dette den styggeste kroken i leiligheten synes jeg.

Som om den ikke er stygg nok fra før har jeg visst stoppet malejobben min midt på veggen ser jeg, hihi

Jeg har lekt med tanken om å forblende muren med f.eks skifer, men har ikke kommet så langt enda ihvertfall.

Har du gode noen råd og tips om noe jeg kan gjøre for å sprite opp dette hjørnet blir jeg veldig glad for det ♥

Ved siden av ovnen har jeg satt et vinstativ. Nok et bruktfunn og dette fikk jeg for 200 kroner på den lokale bruktbutikken.

Et flott møbel som passer godt med resten av møblene her. De pleier egentlig ikke å ha møbler på bruktbutikken her i Spydeberg. Men dette sto der og “ventet på meg” for en stund siden, og da var jeg kjapp om å sikre meg det.

Har du noen stygge kroker der hvor du bor?

 

Nå skal jeg kaste meg over malingsspannet, men først vil jeg ønske deg en herlidag videre!

Klem fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Følg meg gjerne på instagram her →englaskreativeverden

#interiör #interiør #interior #inspirasjon #bruktfunn #inspiration #lopper #toppis #oppussing #vedovn #hitthjem #myhome #vinstativ #gjenbruk #interiørtips #myhome #bombay #blogg #bombayvinstativ #brukt #bruktkupp #kupp #bruktbutikk
22 kommentarer
    1. Ha-ha, om jeg har stygge kroker?? 😀 Hele leiligheten er så stygg atte 😀 Men det skal bli fint når vi får eget hus engang.. da skal det bli pent da 🙂 Jeg synes kroken din var helt fin 🙂 Klemmer i vei <3

    2. så deilig med fyr i ovnen godt å kunne fyre når en har annledningen til det.Her var det 28+ på stua når jeg kom hjem i dag :)så her gjør sola jobben .
      Nei hva gjør en med et slikt hjørne,du kunne jo sjekke ut om det finnes hyller i skifer som du kan henge over ovnen og pynte med stein :))

    3. frodith: Hihi, bildene er tatt fra den fineste vinkelen jeg klarte, men det er så stygt at jeg har vurdert å kaste ut ovnen til og med 🙂
      Godt å høre at det ikke bare er her da 🙂
      Klemmer i vei til deg <3

    4. fruensvilje: Ja nå er det jammen godt og varmt her og sikker oppimot 28 grader her også 🙂 Deilig det 🙂
      Takk for tipset kjære deg 🙂

      Klem fra Engla

    5. Jeg synes kroken din var helt grei 🙂 Men slike ting man misliker setter seg gjerne litt på hjernen og da synes man det er stygt uansett om andre sier pene ting om det. Jeg ville ikke drømme om å gi flinke deg interiørråd 😂Dette kan du mye bedre selv!!
      Her i Stusslivegen har vi endel rom som ikke er pusset opp, men se plager meg ikke så mye. Lukker døra og tenker det der må jeg ta tak i….. En annen gang 😎
      Ha en fin ettermiddag fineste Engla
      Klem klem

    6. Fru Stussli: Bildene lyver nok litt ser jeg, for jeg har kuttet på de rette stedene 🙂
      Jeg har også rom som ikke er pusset opp, det vil si mitt rom startet jeg på…men forsatte aldri. Der er jeg når det er mørkt og ellers er døren igjen. Denne kroken derimot er rett fremfor meg hver gang jeg sitter i sofaen 🙂

      Ha en forsatt fin dag du også fineste Bente <3
      Klem til deg fra meg

    7. Jeg synes ikke kroken din var så stygg jeg. Liker sånne svarte ovner, men en eller annen form for stein bak ville sikkert blitt fint.. har nok flere slike kroker selv også, men de er glemt i det jeg har passert 🙂

    8. Du trenger altså bildet på fredag kl 21 :-)? Jeg er nesten ferdig skjønner du men fint med bilde i dagslys også så man får se den EKTE fargen 🙂

    9. frustrertfrueihouston: Sitter med hodet mot denne kroken når jeg sitter i sofaen jeg, så jeg ser den stadig vekk 🙂 Men, men jeg klager ikke. Skulle bare ønske at ovnen alle litt mere inn i resten her 🙂

    10. frodith: fredag kl 21 stemmer 🙂 Men selvfølgelig gjerne før, for da har jeg litt bedre tid på meg 🙂 Skal legge det ut på lørdag tenkte jeg 🙂

    11. ja du vet eg har ikkje sett resten,men er det ikkje peisen/ovnen og TV som er alle interiør intresserte store issue? Man kan likssom endre det meste,men ikkje de to tingene. Dvs man KAN endre peisen -TV not so much, hvertfall ikkje om man er filmbuff eller har en mann 🙂

    12. Det er ikkje ein stygg plass i leiligheten dinb. Er ikkje alltied ein er heilt fornøgd med alt. Men stygg plass, nei det kan eg ikkje sei at eg ahr det noen plass.

    13. Hehe, har ikke alle en krok? Men jeg kan ikke helt forstå hva som er så ille. Jeg forstår at fyr i ovnen gir et løft. Og joda, jeg har prøvd å ta noen bilder, og det er slett ikke alt jeg har lyst å formidle som kommer frem…….
      Jeg vet ikke om jeg har tips til deg….men det finnes masse fin stein og fine fliser som liver opp en kjedelig mur…:)
      Jeg tror nok du kommer opp med en ide:D
      Ha en fin kveld videre:)
      Klem<3

    14. Haha stygge kroker? har nok av kroker, men stygge hmm heller litt rotete.
      Så herlig å få i gang ovnen da. Vi er avhengig av peisen vår om vinteren. Har ikke akkurat så mange forslag å komme med her, alt er jo avhengig av hensyn til varmen og må godkjennes.
      Vi har klebersteinpeis: Her er det lagt en svart stor svart skiferstein under som peisen står på, veggen bak er en murvegg malt med murmaling, murveggen ble først “slemmet” sånn klumpete effekt.
      Men jeg tviler ikke å at flinke Engla kommer på en superflott løsning 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg