Vakre roser må få en vakker vase

Denne helgen har vi besøk av Anett`en vår, min søte gode venninne fra Trysil. 

Hver gang hun kommer pleier hun å kjøpe med seg nydelige roser til meg, og denne gangen var ikke noe unntak.

I dag pyntet jeg opp en vase til de nydelige rosene.

Først sprayet jeg den med frostspray, også dekorerte jeg den med noen gode ord.

“Det finnes ikke en eneste ubetydelig dag i ditt liv”

Fine ord synes jeg, og med Anett i hus er dagene ekstra verdifulle. Her skal hvert minutt utnyttes og vi skal kose oss max.

♥ Her er det kjærlighet både på pinne og stilk ♥

Til slutt et bilde av oss to sammen. Mitt favorittbilde fra vår dag som modeller i sommer

Håper du koser deg og har en super lørdagskveld ♥

Klem fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her → Englas kreative verden ← 

Følg meg gjerne på instagram her →englaskreativeverden

 

#interiör #roser #rosevase #inspirasjon #interiordecoration #venner #vennskap #rosebukett #hjemmelaget #mydesign #diy #fineord #dagensord #kjærlighet #interiør #interior #inspirasjon #myhome
8 kommentarer
    1. Det er så koselig det bilde av dere 🙂 Og det var en veldig fin vase, med godord på du laget 🙂 Hun anette er snill da, roser hver gang, men det er nok fordi du fortjener det max også da 🙂 Kose dere masse 🙂 Klemmer i massevis til deg min venn <3

    2. For noen vakre ord du har på vasen din! Det er så viktig å huske på å nyte hver dag, det er fort gjort å glemme det i en travel hverdag 😉
      Koselig bilde av dere!
      Ønsker deg en fin og god søndagskveld.
      Klemmer fra Elisabeth 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg