Satt på do i over en time…..med buksa på

Ja det er helt sant…i dag har jeg sittet på do i over en time,….men med buksa på.  Kan du gjette hva jeg gjorde?


Badet ble ihvertfall veldig støvete  og nakken ble stiv,

men når resultatet er fem nye filleballer da er jeg veldig fornøyd ♥

Jeg pleier jo å sitte ute med dette, men i går var jeg så heldig å få masse sengetøy som jeg bare MÅTTE sette heklenåla i.

Jiippiiii, så nå kan du jo bare tenke deg til hva jeg holder på med nå….:)

♥JEG HEKLER TEPPE♥

 

Håper du koser deg og har en super kveld.

Klem fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her → Englas kreative verden ← 

Følg meg gjerne på instagram her →englaskreativeverden

#interiør #hobby #teppe #gulvteppe #hekletteppe #hekleteppe #gjenbruk #redesign #rye #fillerye #diy #gds #sds #hjemmelaget #håndarbeid #hekling #sengetøy #filler #ragrug #do #toalett #pådo
25 kommentarer
    1. Det var jammenlurt å sitte på do.
      Jeg sitter på systua, men det er ganske kaldt der, men det går.
      I dag fikk jeg pakke med stogg, glede, men det skal bli vesker…
      Blir spennende å se teppene dine 🙂

    2. Hanne: Ja jeg har gjort det en gang før også og der går det greit 🙂
      For jammen støver det fælt…

      Men nå har jeg lært en ny maske av frodith og da er det ekstra gøy å hekle igjen 🙂

    3. Mona L`s verden: Er like spennende hver gang, for man vet jo ikke hvordan det blir før man har begynt å hekle 🙂
      Remsene er ca 3 cm.

    4. fruensvilje:Ja badet er det eneste stedet jeg kan tenke meg her inne. Støvete blir det jo uansett der inne av klesvask og tørketrommel. Helgevasken skulle jo taes alikevel, så da satte jeg likegodt igang 🙂
      Masse farger blir det nå 🙂

    5. spennende,men eg blir alltid så øm i baken av å sitte på do. Sitter der med gel lakk og komemr ut som en stiv stokk. Begynt med stol nå hahaha

    6. Fru Stussli: Hihi, det er bra det er flere en meg 🙂
      Det er foresten DIN skyld, for det var du som inspirerte meg til å starte med tepper 🙂
      Gode flinke og inspirerende Bentevenn <3

      Nattaklem til deg fra meg

    7. cuskima: haha, ja armlener må vi jo ha, så det ikke blir så slitsomt for armene, også kan jeg jo dra den med meg i dusjen etterpå sånn at jeg kan sitte når jeg spyler av meg alt fillestøvet 🙂

    8. HAHAHAHAHA eg ler så eg griner -eg syns eg ser dette hahaha du river fillene og noen bare dytter deg inn i dusjen hahaha i stol
      sitte naken da kanskje?

    9. Flinke, flinke deg <3 huset mitt ble fullt av tråder når jeg reiv slike remser, tror faktisk jeg har noen tråder her ennå haha nattinatti, sove godt 🙂

    10. Mona Therese: Jeg hekler tepper 🙂 Hvis du titter i kategorien tepper her, ser du noen av de jeg har laget 🙂 Det er kjempegøy!

    11. ladyaugust: Tusen takk søte deg <3
      Ja jeg kjenner til det med tråder...,du skulle sett hvordan det så ut ute her da jeg holdt på 🙂
      Ha en fin fredag fine Landy <3
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg