Nytt liv for gammel furuhylle

I går ble jeg ferdig med denne hylla. Opprinnelig en kjedelig furuhylle, som jeg har lekt meg litt med.

Men med litt decoupage og litt maling fikk den ihvertfall en helt annen look.

Det som er så gøy med furumøbler er at det i mine øyne er så lite som skal til for å få et bedre resultat.

Fra å være en gulnet furuhylle som jeg fant bortgjemt (og glemt?), på et loppemarked. Ble den både røff og tøff nå synes jeg.

Det er kanskje ikke så lett å få noe inntrykk bare ved å se disse bildene, men bare jeg får den opp på veggen, skal jeg vise den frem med bedre bilder.

I dag får jeg besøk av min gode venninne fra Trysil. Så denne helgen duket for masse tull og tøys, for når vi to møtes da finner vi på mye rart.

Men først må jeg prøve å finne igjen leiligheten igjen etter ukens kreative prosjekter, hihi Det blir fort litt rot i “sysakene” da man holder på med mye rart.

 

Har du noen små eller store prosjekter på gang?

Med ønske om en herlig fredag til deg fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←  

 

#oppussing #interiør #hylle #furuhylle #DIY #gds #sds #hobby #blogg #male #prosjekter #decoupage #fornye #interior #interiör #gjenbruk #loppis #bruktfunn #makeover #diymakeover
15 kommentarer
    1. Knalltøff hylle fra kreative Engla <3
      Kreativt rot kan jeg alt om. Jeg skal begynne fredagsvasken med å finne tilbake spisebordet som var her i begynnelsen av uka... Så skulle det syes litt, klippes, limes osv og vips så var det vekk 😀
      Så er jeg akkurat ferdig med klatreveggkake til Lateniese og da må jeg jo finne igjen kjøkkenbenken :-O Kjenner helgevasken kommer til å ta litt tid i dag 😀
      Men først litt kaffe og blogglesning 😀
      Ha en strålende helg lille Engla
      Fredagsklemmer

    2. Fru Stussli: Tusen takk søteste Bentevenn <3 Godt å høre at det ikke bare er meg som har et bord og en benk som ikke alltid synes, hihi

      Nå skal jeg guffe opp musikken og finne frem filla, og denne gangen mener jeg vaskefilla 🙂

      Kos deg meg kaffe og blogglesing også håper jeg å få en titt på kaken din. Du er jo så utrolig flink til å lage nydelige, tøffe og artige kaker <3

      Fredagsklemmer i fleng right back at you 😉

    3. frodith: Tusen takk kjære frodith <3
      Ønsker deg riktig god bedring, også må du hilse vaniljeogpepper. Si at hun må være ekstra snill og grei og at hun må gi deg en go´klem fra meg <3

    4. deveny: Åh tusen tusen takk kjære deg <3 Likte du bildene av hylla også...???
      Selvfølgelig skal jeg kommentere tilbake søte du 🙂

    5. Så stilig den hyllen ble! Bare det å komme på å gjøre dette, jeg hadde brukt en malerkost, og stoppet der. Men dette ble supert. Får litt nye ideer når jeg ser hva du får til. Her borte er det ingen prosjekt på gang, men om 6 måneder når jeg kommer hjem da har jeg en del furu som må gjøres noe med!

    6. Tøft.. Mine prosjekter er så mange at jeg kan ikke begynne åfortelle for da blir jeg ikke ferdig.
      Men hekler sjal/ skjerf, og jeg er i modus på å designe kattevesker… hemmelih ikke si det det noen.. Så holder jeg på med et noe redesing av noe gammelt tøy og jeg hekler ryer, tror jeg stopper der.
      Ha en fortreffelig fredda..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg