DIY – Ny lampe av gammel vinballong

I dag har jeg tatt  frem igjen vinballongen og lampeskjermen min. Disse fant jeg på en bruktbutikk for en stund siden. Da jeg fant dem var de både møkkete og stygge, men etter en grundig vask ble de skinnende rene og klare for mitt formål.


Nemlig lampe og lyslykt.

Det eneste jeg har gjort med vinballongen er å putte en lyslenke oppi den.

De gir et koselig og stemningsfylt lys og med den gamle lampeskjermen som telysestake, ble det riktig så fint her.

Jeg synes det er så gøy å finne nye bruksområder til gamle ting.

Har du hatt noen kreative sprell i dag?

 

Ønsker deg en super kveld videre ♥

Klem fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her → Englas kreative verden ← 

Følg meg gjerne på instagram her →englaskreativeverden

#interiør #DIY #gds #sds #hobby #blogg #vindunk #prosjekter #fornye #interior #interiör #gjenbruk #lampeskjerm #hjemmelaget #makeover #diymakeover #tips #lampe #diyvindunk #bruktfunn #gjenbruk #redesign #loppis #reuse #lopper #lyslenke #diylampe
10 kommentarer

Siste innlegg