En praktisk liten DIY

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg bruker hamptråd både titt og ofte og derfor liker jeg å ha den stående fremme.

Denne laget jeg meg for lenge siden, men siden jeg har hamptråd i forskjellige farger fant jeg ut at jeg kunne lage en til i dag.

Passet også på og ta bilder for å vise dere.

Et babymatglass, saks og et klistremerke fra en vinflaske. Skikkelig gjenbruk med andre ord.

Et lite hull i toppen og en runde med sprayflasken,

og vipps så hadde jeg enda en flott oppevaring til hamptråden min.

Men det trenger jo ikke bare være hamptråd man bruker det til, hyssing og gavebåd er sikkert også kjekt å ha på sånne glass.

Både praktisk og fint å se på.

Barnematglass kan brukes til så mangt ♥

Med ønske om en super dag videre!

Klem fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←  

Følg meg gjerne på instagram her →englaskreativeverden

 

#interiør #DIY #gds #sds #hobby #blogg #vin #prosjekter #fornye #interior #interiör #gjenbruk #hamptråd #hjemmelaget #makeover #diymakeover #tips #svart #klistremerke #sommerfuglklistremerke #gjenbruk #redesign #hyssing #reuse
11 kommentarer
    1. Herlig 🙂 Det ble skikkelig fint. Og skal man ikke ha HAMPTRÅD, så er det jo mange andre muligheter for oppbevaring oppi sånne fine glass også 🙂 Veldig fint med sommerfugl på så klart 🙂 Ha en strålende dag min venn <3 Stor klem til deg <3

    2. Kjempelurt! Jeg har også min på glass, men ser jo at jeg burde pyntet glasset 😉
      Takk for tipset!!
      Ha en strålende dag kreative Engla <3
      Klemmeti klem -klem

    3. frodith: Tusen takk søteste frodith <3 Kanskje det til og med går an å ha heklenøstet oppi 🙂
      Ha en fortsatt fin dag kjære deg.

      Stoor klem fra Engla

    4. Fru Stussli: Bare koslig Bentevenn <3
      Det er jo ikke alle som er glad i masse pynt, så uten sommerfugler og annet dilldall har jo også sin sjarm 🙂

      Ha en fortsatt fin dag <3

      Klemmeti klem-klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg