En liten DIY

Denne kalenderen liker jeg veldig godt, men har ikke helt visst hvor jeg skulle ha den, før jeg fikk en ide i dag.

Jeg hadde nemlig fire magneter liggende som jeg hadde kjøpt på Europris og de er så sterke at jeg kjente det i hele meg da jeg tok de fra hverandre.

Men jeg fikk ihvertfall festet de bak på kalenderen (som er av metall)

og hengt den opp på kjøleskapet.

Lurt synes jeg ♥

Har du mye rart hengende på kjøleskapet ditt?

 

“Everyday is another chance to make your dream come true” og i dag 12 januar, fikk lykkeliten sin første aketur. Med nysnø og solskinn fra skyfri himmel var det bare og smi mens jernet var varmt. For i morgen er plutselig snøen forsvunnet igjen. Tungt for mamsen og dra, men kjempegøy for lykkeliten å sitte på ♥ Så selv om søen bare så vidt dekket bakken ble det da en liten tur ♥


Håper du også koser deg og har en fin søndag!

Med ønske om en herlig dag videre fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←


#diy #interior #interiør #interiör #kalender #mammablogg #mamma #lykkeliten #nysnø #magneter #magnetkalender #akebrett #aketur #mamsen #tips #interiørtips #diytips
11 kommentarer
    1. Jeg har masse på kjøleskapet også, mest bilder egentlig da 🙂 Og fine magneter 😉 Deilig med tur i sola og været. Jeg har også vært ute og gått. Og med venninne og tatt masse bilder 🙂 BLir spennende å se hvordan de blir. NÅ skal jeg hekle litt også 🙂 Ha en fin dag videre fine Engla 🙂 Klemmerivei<3

    2. Kjempelekker 🙂 Jeg har faktisk ikke noe på kjøleskapet mitt, hadde det før i tiden. Nå henger det på en liten vegg bak, ikke så synlig.
      Ideen din var kjempelur og utrolig lekker og dekorativ 🙂
      Ha en strålende søndag
      Klem klem

    3. Mitt kjøleskap er innebygget så tiden med barnetegninger og hjemmelagete magneter er forbi. Din kalender var kjempekoselig. Barn elsker snø (så lenge de ikke får den midt i ansiktet i for store nedoverbakker), og da er det bare å finne frem akebrett og trimme musklene. Tenk hvor du har gledet Lykkeliten i dag! Håper det blir flere fine aketurer utover vinteren 🙂

    4. Hehe kjøleskapet mitt er fult slike magenter fra alle land jeg har vært i, og henger bilder av ungene, tegninger og sykehusavtaler 🙂
      Akkurat som et kjøleskap skal være. Masse rot.
      Ha en flott kveld videre!

    5. Jeg har også hengt opp bilder og tavler med magneter på kjøleskap og fryseskap. Har kjøpt noen sterke magneter hos Clas Ohlson. Jeg har så dårlig med veggplass på kjøkkenet, så da ble dette en god løsning for meg da jeg pusset opp kjøkkenet. Fordelen er jo at de kan flyttes på uten spikerhull 😉

    6. Det syns jeg var en kjempegod ide:) Jeg har mye ledig plass på kjøleskapdøra, og da blir man i hvert fall minnet om hvilken dato det er. Umulig å la være å legge merke til.
      Ja, for jeg har minst en slik kalender jeg har problemer med å finne plass til;)
      Ønsker deg en fin ny uke:) Klem fra Liv<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg