Det “nye” skattholdet pyntet og på plass

Nå er skattholdet satt på plass og jeg har fått pyntet og tatt noen bilder.

Jeg må bare si at jeg ble utrolig fornøyd med resultatet, for når jeg fikk det var det jo i grunn ganske stusslig.

Noen bruktfunn kom til rette her. En gammel bok og hullmaskin.

Og til slutt en liten DIY, for til jul fikk jeg et kjempefint skilt av en god venninne. Jeg synes den passet så fin til skattholdet.

Før jeg begynte med den svarte malingen, tok jeg først et strøk med magnetmaling på speilet sånn at jeg kunne henge ting der.

Bak på skiltet festet jeg magneter og vipps så kom det opp på skattholdet.

Tenkte det var litt gøy, for da kan jeg jo bytte på hva jeg har der. Alternativet var å skrive noe, men da blir det så endelig.

 

Nå er jeg klar for en harrytur til Sverige sammen med ei venninne!

Med ønske om en herlidag videre!

Klem fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←  

Følg meg gjerne på instagram her →englaskreativeverden

 

#oppussing #interiør #kommode #skatthold #DIY #gds #sds #hobby #blogg #male #prosjekter #fornye #interior #interiör #gjenbruk #loppis #bruktfunn #makeover #diymakeover #dempetsort #svart #drivved #drivvedbeis #gjenbruk
11 kommentarer

Siste innlegg