Gøy med bilder

Jeg er veldig glad i å ta bilder. Da jeg gikk gravid med lykkeliten kjøpte jeg meg speilreflekskamera, men fikk aldri satt meg inn i bruken av det. 

Synes i grunn det er like greit å bruke iphonen. Da har jeg alltid kameraet med meg og bildene blir jo helt greie med den også. Lenge før jul klarte jeg å knuse skjermen på mobilen, og siden det var vanskelig å få reparert den har jeg gått med knust skjerm siden. Men i helgen fikk jeg endelig bestillt meg ny, så nå går jeg spent å venter på at den skal dumpe ned i postkassa mi.

Min datter har bestillt seg lik og har allerede kjøpt seg nye deksler til sin, så i dag har jeg lekt meg litt på allfoto og fått laget  mitt eget personlige deksel.

Det er ingen av disse jeg landet på til slutt, men det er ihvertfall utrolig gøy å kunne lage sånne personlige ting.

Til jul laget jeg mange fotogaver, blant annet til barna mine og til min venninne som er sammen med meg på bildene her.

Bildene er fra vår modelldag i sommer. Min 40-årsgave fra verdens beste Anett ♥

I tilegg til deksler har jeg laget en kalender, og startet på en fotobok med bilder av barna mine.

 

Gøy med bilder, eller hva?

 

Klem fra Engla

 

 Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Følg meg gjerne på instagram her →englaskreativeverden

 

#foto #iphone5 #iphonedeksel #fotobok #fotokalender #fotogaver #personligiphonedeksel #fotografering #modelldag #gave #personliggave #tips #gaveide
17 kommentarer

Siste innlegg