Fondveggen på stua mi

Det er flere av dere som har kommentert fondveggen min og spurt hvilken farge det er. 

Den brune veggen er malt med Lady pure colore, en supermatt maling.

Fargen heter Solid og er “til å spise opp”.

Jeg hadde i utgangspunktet malt alle veggene eggehvite, men så fikk jeg tilbud om en sofa som jeg ikke kunne si nei til.

Problemet var bare at den var i fargen creme og det ble helt kræsj mot alle de hvite veggene følte jeg.

Så da var det bare å ta turen på Maxbo og kjøpe maling.

Begge strøkene ble faktisk tatt mens lykkeliten tok formiddagsduppen sin, så det var jo fort gjort.

Jeg ble utrolig fornøyd med fargen og synes sofaen kom til sin rett også.

Med ønske om en herlikveld til deg fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Følg meg gjerne på instagram her →englaskreativeverden

#oppussing #interiør #interior #fondvegg #DIY #gds #sds #myhome #blogg #male #prosjekter #solid #butterfly #sommerfugler #fornye #decoration
19 kommentarer

Siste innlegg