DIY – Fyrsikkesker med flyvende sommerfugler

Med det været som er om dagen, skulle man jo tro at det var mere vår enn vinter. Det har regnet så mye her at det er rene vårflommen.

Det er nesten så jeg har begynt å titte etter sommerfuglene igjen.

Men jeg må vel nøye meg med disse fyrstikkeskene med noter og flyvende sommerfugler så lenge.

Hvis du også har lyst til å lage sånne trenger du:

Fyrstikkesker

Papir

Figursaks (Jeg har kjøpt min pa Panduro, men har sett lignende på Nille også)

Tegnestifter



♥ Ønsker deg en superfin tirsdag videre ♥

Klem fra Engla

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Følg meg gjerne på instagram her →englaskreativeverden

#DIY #interiør #interior #oppskrift #sommerfugler #gds #sds #hobby #blogg #butterflies #butterfly #fyrstikkeske #diyfyrstikkeske #sommerfugler #fornye #homemade #decoration #gjenbruk #redesign #hjemmelaget
18 kommentarer

Siste innlegg