Et lite takknemlighetsdryss – giveaway

Jeg fikk lyst til å avslutte dette året og starte det neste med et lite takknemlighetsdryss.

Fire takknemlighetssteiner til fire vinnere

 

En stein til å ha i lomma.

Den er liten og glatt, men har noen kanter, slik livet også har.

Jeg håper at en av disse takknemlighetssteinen kan bli din følgesvenn.

Takknemlighetssteinen kan minne deg på alt det du har å være takknemlig for i livet ditt.

 Følgende historie er hentet fra boken The Secret

“En gang vi hadde problemer i familien, fant jeg en stein, og jeg ble sittende og holde den i hånden. Jeg tok den med meg, den ble liggende i lommen min og jeg sa: Hver gang jeg rører ved denne steinen, tenker jeg på noe jeg er takknemlig for. Så hver morgen når jeg står opp, tar jeg den ut av klesskapet, putter den i lommen og gjennomgår alt jeg er takknemlig for. Og hva gjør jeg om kvelden? Jeg tømmer lommene mine, og da dukker den opp igjen. Jeg har hatt noen forunderlig opplevelser med denne ideen. En kar fra Sør-Afrika så at jeg mistet den. Han spurte: hva er det for noe?Jeg forklarte ham det, og han begynte å kalle den en takknemlighetsstein. To uker senere  fikk jeg en e-post fra ham i Sør-Afrika der han skrev: Sønnen min holder på å dø av en sjelden sykdom. Det er en ny type hepatitt. Kan du sende meg tre takknemlighetssteiner? Det var jo bare vanlige steiner jeg fant her og der, så jeg svarte at det skulle jeg gjøre. Jeg måtte forsikre meg om at steinene var helt spesielle, så jeg gikk bort til bekken, fant noen passende steiner og sendte dem til ham. Fire eller fem måneder senere fikk jeg en e-post fra ham. Han skrev: Sønnen min er på bedringens vei, det går virkelig fremover. Og videre: Det er forresten noe jeg må fortelle deg. Vi har solgt over tusen steiner for 10 dollar stykket som takknemlighetssteiner, og alle pengene har gått til veldedige formål.

Tusen takk skal du ha.”


I form av penger er de kanskje ikke verdt så mye, men hvis de kan bidra til økt livskvalitet er de verdt mye mer enn det som kan måles i kroner og ører.

En ting er ihverfall sikkert og det er at de er en hjertegave til deg fra meg.


Etter at jeg begynte å blogge har jeg blitt kjent med så utrolig mange hyggelige mennesker, både gjennom min egen og andres blogger og ikke minst via facebookgruppen min. 

Tusen, tusen takk til alle dere som er innom bloggen min og legger igjen så hyggelige kommentarer!
Det er ikke alltid jeg er like flink til å svare, men vit at jeg alikevel setter utrolig stor pris på dem alle!
Hvis du vil være med på dette gavedrysset så gjør du følgende
Kommentere dette innlegget = 1 lodd
Link til dette innlegget på bloggen din = 1 lodd
Like min Facebookside Englas kreative verden = 2 lodd
Om du liker og deler dette innlegget på Facebook = 2 lodd
Til sammen kan du da få 5 lodd

Skriv i kommentarfeltet enten her eller på facebook hvor mange lodd du tar. 

Trekning vil skje 1 januar 2014.

Så nå håper jeg igjen at  anonyme lesere vil 
tørre å gi seg til kjenne 🙂
Legg igjen en kommentar og bli med i trekningen. 
Du trenger ikke å ha egen blogg for å være med, 
men husk da å skrive epostadresse- så jeg vet hvem som er med!

Min Facebookside finner du her→ Englas kreative verden ←

Husk: En liten  positiv tanke, kan forandre hele  dagen  din ♥

Ønsker deg et godt nytt år, fylt med mange nye  muligheter!
Klem til deg fra Engla

#giveaway #konkurranse #gavedryss #takknemlighet #takknemlighetsstein
51 kommentarer

Siste innlegg