Jippi, jeg fikk brukt sengetøy og boksåpnere i julegave

Det er noen som begynner å kjenne meg godt, for under juletreet lå disse sengesettene pent pakket inn med hilsen fra Rya. 

Jeg skjønte ikke stort av hverken hva det kunne være eller hvem det var fra, men da jeg åpnet og så alt sengetøyet ble jeg kjempeglad.

Brukt, men nyvasket og pent brettet, så nå er det duket for fillefest igjen.

Jeg har fortsatt igjen noen nøster i kurven min, men når jeg først tar frem igjen heklenåla, går det fort unna.

Nå har jeg faktisk ikke heklet på en liten stund, så med masse nytt sengetøy i fine farger blir det gøy å lage noen tepper igjen.

Har du også lyst til å lage teppe finner du min steg for steg beskrivelse her

Men det var ikke bare sengetøy jeg fikk, for i en annen gave fant jeg også disse boksåpnerene, fra min venninne som ønsker seg armbånd.

Hun hadde samlet på boksåpner i lange tider, men kommert frem til at skulle det bli noe armbånd var det best å sende boksåpnerene til meg.

Hvis du også har lyst til å lage armbånd kan du ta en titt her→ Armbånd av bokseåpnere – steg for steg

Gjenbruk er gøy!

 

Med ønske om en herlig kveld til deg fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←  

 

#interiør #hobby #teppe #gulvteppe #hekletteppe #hekleteppe #gjenbruk #redesign #rye #fillerye #diy #gds #sds #hjemmelaget #håndarbeid #hekling #sengetøy #filler #ragrug
32 kommentarer
    1. Lykkeliten fikk sneket seg med på et bilde jo:)
      Kan du legge ut DIY av armbåndet? Gjerne en veldig detaljert fremgangsmåte slik at kanskje jeg kunne klare det:) Om du har gjort det tidligere, Link?

    2. Du er så flink!! : ) hvilken str på nåla har du brukt? Og er det mulig å få en oppskrift på de teppene? : )

    3. HErlig med masse sengetøy i gave da 🙂 Nå kan du jo virkelig svinge deg igjen 🙂 Og hvis du får ånden over deg, så finn ut av disse veskene da Engla 😀 Please!! For jeg skjønner jo IKKE, og hadde vært moro å lage 🙂 Det så jo ut som det kunne være noen boksåpnere til overs etter armbåndproduksjonen, så HVIS du skulle finne ut, så gi meg beskjed hvertfall 🙂 Gleder meg til å se alle ryene du skal i gang med igjen 🙂 Moro med fargerikt da 🙂 Ha en fin kveld min venn :-)Stooor klem fra Frodithen <3

    4. Adine Iselin: Ja innimellom klarer han å snike seg med så vidt 🙂
      Nå har jeg lagt inn linken i dette innlegget, så da håper jeg du snart er igang du også 🙂

      Lykke til 🙂

    5. Malin: Tusen takk 🙂 Nå har jeg lagt ut linken til hvordan jeg lager teppene i innlegget her, og er det noe du lurer på er det bare å spørre 🙂

      Lykke til 🙂

    6. frodith: Ja dette var jo midt i blinken og helt topp det for meg 🙂 Jeg skal prøve å finne ut av det med veske jeg vennen min, bare det roer seg litt i heimen 🙂
      Håper du koser deg og nyter dagene <3
      Kos deg og ha en fortsatt fin kveld <3
      Stooor klem fra Engla

    7. Hi-hi, ja jeg skal vente tålmodig til det er ro både her og der 🙂 Jeg slapper av og koser meg veldig. Endelig kom roen 🙂 Kosmos <3

    8. frodith: ja i dag har vi ihvertfall endelig fått medisiner her, så da krysser jeg fingrene og håper at bassiluskene forsvinner 🙂
      Godt å høre at du slapper av og koser deg vennen 🙂
      Fortsett med det 🙂
      Kosemoseklem til deg <3

    9. Hekleri og Ra: hihi, det gjør jeg også :). Godt det er varmegrader enda, for da går det kanskje an å få revet litt filler også 🙂

    10. For en flott julegave!! Helt klart noen som kjente deg godt. Alle slike kreative gaver er i grunn superhyggelig.
      Kos deg med filledager. Er jo nesten været for det nå 😀
      Klemklem fine Engla.

    11. Fru Stussli: ja dette var artige og veldig uventede julegaver 🙂 Gleder meg til å sette kroken i fillene 🙂
      Hvis det blir noen dager med oppholdsvær må jeg nok sette meg ute å rive litt 🙂

      Håper du koser deg og nyter juledagene min venn 🙂

      God klem til deg fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg