Enda en spesiell gave fra en spesiell mann

Jeg har tidligere fortalt om bestefaren til lykkeliten. 

En syttiåring som baker sine egne brød og lefser og lager alle syv slagene (pluss enda noen til…) til jul.

I fjor hadde han vevet denne nydelige løperen med flott julemotiv til meg. Jeg kan fortelle deg at øynene mine ble store da jeg pakket opp.

Først store og så våte…for denne løperen var det virkelig en ære å få ta i mot ♥

I dag da jeg holdt på med julepynten her tok jeg frem den bare, for å få en ordentlig titt igjen, men jeg tror jeg venter til neste år med å ha den på bordet.

For med en toåring i hus havner det meste fort på gulvet og da kan det være lurt å gjemme unna de skattene man er mest redd for.

Har du fått noen gaver som betyr noe helt spessielt for deg?

I går når min elste sønn kom hjem hadde han også tatt med lefse fra lykkelitens bestefar, for han hadde nemlig bakt massevis og lurte på om vi ville ha noen.

Han lever virkelig opp til navnet BESTEfar, for jammen er han både god og snill og ikke minst veldig flink ♥

 

Med ønske om en herlig dag videre fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←


#gave #julegave #vevet #løper #bestefar #multikunstner #hjemmelaget #håndarbeid #diy #gds #sds #lefse #lefser #baker
11 kommentarer
    1. Den er utrolig fin den løpreren, og jeg synes det er så koselgi med den bestefaren 🙂 Du snakket om han før også,og jeg skjønner han er spesiell og fin. Ikke mange menn av det slaget DER i den alderen, som vever og baker og alt 🙂 Heldige er dere, og heldig er HAN som har dere 🙂 Ha en flott dag Engla, jeg har nå gjort meg ferdig med gaver, og skal bare slappe av resten av ferien 🙂 God klem til deg fra meg <3

    2. koselig med sånne kreative mennesker som baker og lager ting
      Vi har en slik *bestemor* her som med tålmodighet retter opp feilstrikket mønster og som baker kromkaker og berlinerkranser til jul til bare meg med spelt,mens resten av familien får med vanlig mel.
      Hun passer hundene om vi trenger det og komemr med fiskekaker eller annet når hun kommer innom 😉
      Hun er der for oss hele tiden om det skulle være noe og lurer eg på en oppskrift eller andre praktiske ting så vips kommer hun med råd i andre enden av telefonen.
      Hun syr Hardangerbunader som på løpebånd og broderer og quilter og eg vet ikkje alt hva. Hun er utrolig flink og syr også klær til den ene hunden min som er en liten nakenfrøken 🙂
      Deilig med sånne.
      Nydelig løper, kos deg med lefsene:)
      God jul <3

    3. skjønner godt at du vart veldig glad for den flotte gaven. bestefartil lykkeliten må vere ein flott mann. da ønsker eg deg ein flott julaften og ei koselig jul.Stor klem fra meg

    4. den var utrolig vakker,heldige dere som får slike skatter.Kan være lurt å passe litt ekstra på når en har en liten i hjemmet ja,om dere ikke har en sjenk den kan ligge på :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg