Fyller kakeboksen, igjen…

Negerbollene er absolutt min store favoritt. De to posjonene jeg laget forrige uke… De ble bare borte….og jeg kunne jo rett å slett ikke lage mer.

Men i morgen kommer min elste sønn hjem på juleferie, så i dag tok jeg sjangsen på å lage litt til. For dette er nemlig en av hans favoritter også.

Denne gangen laget jeg også noen med sjokoladestrø. I tillegg puttet jeg dem i søte små konfektformer. 

Har du laget deg negerboller enda?

Ikke? Det tar en halv time og er virkelig verdt den tiden. Helt til du går på vekten…hihi

Oppskriften min finner du ihvertfall her→ Verdens beste negerboller – en bit og du er hekta

 

Klem fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

#negerboller #oppskrift #konfekt #jul #julegodt #kaker #juleforberedelser  #homemade #hjemmelaget
14 kommentarer
    1. De ser kjempegode ut, og klart man må lage flere ganger, det er lov nå til jul 😀 Og spesielt hvis du har spist opp alle før sønnen din kommer 😀 Ha-ha Ha en herlig dag ENgla 🙂 Stor klem <3

    2. Kjell Andersen: Hmm. blir faktisk litt usiker jeg, men velger alikevel å beholde navnet.
      Det er jo det navnet de alltid har hatt. For meg så handler ikke dette om mennesker, men om kjempegode konfekter 🙂
      Rart det er lov å lage “fattigmenn” også, for noen kan jo bli støtt av å bli servert det også 😉
      Men så klart, hvis noen blir veldig støtt av at jeg fortsetter å kalle neger bollene for negerboller her på bloggen, skal jeg selvfølgelig gjøre noe med det.
      Takk for at du deler dine tanker 🙂
      Og ja, det er kjempegode 🙂

    3. frodith: Ja nå måtte jeg bare ta sjangsen på å fylle opp lageret igjen også satser jeg på å få god hjelp til å spise de opp denne gangen, hihi

      Ha en fiiin kveld fineste frodith <3

      Stooor go´klem

    4. har ikke laget slike nei,hodepinen har slått til og jeg har fortsatt ikke fått helt ferdig det jeg skulle :(men men vi får sikkert nok godt i julen tenker eg :))

    5. helgemamma: hihi, herlig, vi får brette opp armene og gå til kamp, men det får bli etter jul 🙂
      Nå får vi prøve å kose oss, også får vi bare håpe det ligger igjen litt rester i boksene…

    6. fruensvilje: Uff, da..får håpe det går fort over så dere blir friske og raske i en fei 🙂 Det er hodepine, forkjølelse og feber vi har hatt også, men på meg gikk det ihvertfall fort over .

      God bedring kjære deg.

      Klem fra Engla

    7. fruensvilje: Såpass ja, da krysser jeg fingrene for deg og sender deg masse gode tanker min venn. Håper det løsner og at du får en fin julefeiring 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg