Pepperkaketraktor med henger

Puh…jeg klarte det.

Jeg som aldri før har satt sammen et pepperkakehus en gang.

Den er langt fra perfekt, men med masse gotteri og en kjærlig hånd ble den i grunn ganske sjarmerende til slutt.

Lykkeliten var ihvertfall veldig fornøyd over å ha pepperkaketraktor med henger, ja for henger er veldig viktig har jeg forstått ♥

 Med ønske om en super lørdag til deg fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her → Englas kreative verden ← 

 

#pepperkake #traktor #pepperkaketraktor #bake #jul #juleforberedelser #kræsja #DIY #gds #sds #hjemmelaget #blogg #henger #julebakst
9 kommentarer
    1. Den ble HELT strålende fin Engla, han vil vel ALDRI spise opp den der?? Kan jeg ikke tro hvertfall. Det er helt magisk å få en pepperkaketraktor,og for han kan det jo ikke være viktig med HUS, men så klart en traktor i stedet for 🙂 Da er DET klart, og du er et skritt nærmere jul 🙂 Stor klem til deg fra en litt mindre stresset Frodith:-)

    2. Åh stilig!! Flinke dama 🙂 Ble kjempestilig. Tipper lykkeliten ble fornøyd.
      Smågutters drømmepepperkake.
      Ønsker deg en herlig førjulslørdag
      Klemmer i fleng til fineste Enlgavenn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg