Prøver å redde en kræsja traktor….

Dagens prosjekt er pepperkaketraktor med henger.

Jeg prøvde å sette den sammen i går, og resultatet…ja det taler for seg selv…

Det ser rett og slett ut som at den har kræsja, hihi

Så da gjenstår det å se om jeg kan klare å redde traktoren med min kjærlige hånd, eller om det rett og slett er vrakpant som gjelder.

Fortsettelse følger…

 

Pleier du å lage pepperkakehus/traktor eller lignende?

 

Med ønske om en fortsatt fin dag til deg fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

 #pepperkaker #traktor #pepperkaketraktor #bake #jul #juleforberedelser #kræsja #DIY #gds #sds #hjemmelaget #blogg

8 kommentarer
    1. Haha så tøff! Er mye kulere med kræsjatraktor enn en vanlig kjedelig en 😀
      Gleder meg til fortsettelsen!
      Jeg elsker pepperkakehus og etter å ha lest bloggen til kakekrigenkjersti i dag så er jeg så inspirert at jeg nesten må lage et til i år 😀 Heldigvis har jeg ikke tid.
      Ha en finfin kveld godeste Engla
      Klem-med-sukker-på

    2. Hehe, morsomt med en litt skakk traktor, da. Blir sikkert fin med litt pynt. 😉 Pleier normalt å lage pepperkakehus, men i år har det ikke blitt noe. Orker rett og slett ikke.
      Sv; Takk, takk og takk! 🙂 Synes det er viktig å være åpen, og håper jo at det kan gjøre det lettere for andre å prate om egne problemer. Er altfor mange “perfekte” mennesker i denne bloggverdenen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg