Jeg er en liten…….klem

Jeg tror alle mennesker vet hva klemme er. Vi kan gi en klem og vi kan ta imot en klem og det er ingen forskjell på liten eller stor, fattig eller rik.

Nå har jeg snart pakket ned julen her og da jeg skulle bytte ut juleseviettene fikk jeg lyst til å ta frem disse koselige serviettene.

Hva er vel bedre enn en god klem ♥

En klem kan trøste, når du føler deg utenfor og lei. 

En klem kan si; “Jeg er glad i deg”, 

Eller ” Jeg vil ikke at du skal gå”. 

En klem er; Velkomment tilbake”, og “så gla’ jeg er for å se deg”. 

Må verden klemme deg i dag, med varme tanker og kjærlighet. 

Det er underlig hva en klem kan gjøre ♥

 

Med ønske om en herlikveld fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

 


 

 

#klem #servietter #interiør #interior #klemme #trist #glad #jul #christmas #inspirasjon #romantisk #lys #englevinger #stemning #kjærlighet #telys #love #make #home
16 kommentarer

Siste innlegg