DIY – lag vakker julepynt av lyspærer

I går kveld fikk jeg en god ide. Rett og slett en LYS ide (jeg synes da ihvertfall det selv)

Jeg ha sett flere som har pyntet flotte lyspærer. Malt de som pingviner, limt på gliter, puttet noe inni, teipet og klistret…

Men noe lignende disse har jeg ikke sett.

Det jeg har gjort er først å spaye de med sølvspray, også har jeg gitt den ene en dæsj med snøspray.

Enkelt og greit og utrolig dekorativt synes jeg.Mine kreative tanker rundt disse lyspærene stopper selvfølgelig ikke der, for jeg kunne jo ha tenkt meg og gjort veldig mye mer ut av dem. Men hverken tiden eller formen strekker til om dagen, så dette var ihvertfall det jeg fikk gjort i første omgang. 


Fine som pynt på et lysfat, men også fine og henge på juletreet ved hjelp av en tynn fiskesene f.eks.

Ja, ja, nå er det slutt på å kaste lyspærer også her i huset, hihi

Gjenbruk er gøy!!!

Er det bare meg og mine feberfantasier, eller er det flere som synes at dette ble fint?

 Med ønske om en herlitirsdagskveld fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

 

#diy #lyspære #sølvspray #snøspray #julepynt #interiør #oppskrift #hobby #kreativ #juletrepynt #lysfat #gjenbruk #redesign #gds #sds #kaste #hjemmelaget #skape #kunst #light #idea #dekorert #interiørtips #craft
13 kommentarer

Siste innlegg