Engletreet mitt

Nå har jeg pakket bort så godt som all julepynt. Mangler noen engler. Tenkte at jeg ihvertfall hadde lyst til å forevige dette treet fylt av engler før jeg pakker det bort.

Hvis jeg pakker det bort da…som kjent elsker jeg jo engler og synes det er fint året rundt. Men på den andre siden er det jo også fint å ha noe å glede seg til. Så hvis jeg pakker de ned kan jeg jo glede meg til jeg skal pakke det frem igjen til jul. Eller…jeg kan glede meg over å ha de fremme en stund til. 

Alle englene er fra julekalenderen min.

Det er så koselig på kveldene med disse små englene som henger i det lysende treet.

På dagen også for den saks skyld, for nå har det jammen vært grått og trist ute en stund.

I dag løp vi mellom regndråpene på vei til butikken, for nå var det flere dager siden vi hadde vært på trilletur.

Ut bar det, og tro det eller ei, vi klarte å løpe så fort at vi ikke ble våte i det hele tatt.

Denne engelen fikk jeg i luke nr 24 i julekalenderen 

Husker du forresten engelen jeg laget her →Diy – engel av en bok

Den har fått en lillesøster og begge har endelig fått glorie, for det måtte de jo ha.


Disse må jeg nesten pakke ned da, for de blir sikket veldig støvete hvis de skal stå der hele året, men treet, det skal jammen få stå en stund til ♥

Synes du det er vanskelig å pakke bort igjen all pynten etter jul?

 

 Med ønske om en super lørdag videre ♥

Klem fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her → Englas kreative verden ← 

#gjenbruk #redesign #diy #bok #gds #sds #hobby #kunst #kunstverk #book #engel #angel #engler #angels #glassengler #interiør #interior #inspirasjon #myhome #pyntetre #three #julepynt #englepynt #bokengel #papiengel #adventskalender #julekalender
36 kommentarer
    1. Har du bare engler til jul?
      Kommentere tilbake……please. Jeg skriver masse tøys og tull på min blogg, og hadde satt pris på om du leste, kommenterte og laget mange spørsmål, så jeg kan skrive mer tøys og tull….:-)

    2. deveny: Hihi, nå fikk du meg til å le ordentlig godt 🙂 Nesten så lykkeliten våknet tror jeg…:)

      Nei jeg har ikke bare engler…Jeg har mange engler og noen nisser. Lykkeliten fortalte jo at han elsket den ene nissen jeg hadde, så da smeltet mammahjertet og jeg skjønte fort at jeg måtte ha ett par til. Også har vi en dansende og syngende nissehund da 🙂

    3. deveny: Takk <3 De blir nok oppe en liten stund til ihvertfall. Siden det blir så fort mørkt ute enda, er det koselig med litt ekstra lys også 🙂

    4. så flotte!! så skikkelig koselig ut! 🙂
      nei ikke alt som er like lett å pakke ned etter julen, men julen er pakket ned ger også. litt deilig å begynne på “nytt” igjen og 🙂
      ha ei flott helg Engla 🙂
      klem

    5. Helt enig med deg at englene kan få lyse opp en stund til 😀
      …jeg elsker også engler og har mange fremme hele året <3
      Ha en fin førstehelg i det nye året 🙂

    6. GeEren: Tusen takk <3

      Jeg har drevet nettbutikk med nesten bare engler, så her har det alltid vært masse engler hele året. Koselig det 🙂

      Ha en riktig fin helg du også 🙂

    7. Jeg hadde null problem med å pakke ned julen, for jeg pakket den aldri opp 😀 Det eneste JEG må gjøre er å få en ny genser til Vaniljeogpepper, for rød kan hun jo ikke farte rundt med nå.. Lurer på en hettegenser i turkis 😀 Det engle-treet ditt er herlig 🙂 FIne engler, som DEG 🙂 Men deg skal vi ikke pakke ned 🙂 Stor klem fra meg til min veldig fine venn <3

    8. Så flotte engler 🙂
      Jeg har ikke pakket bort jula enda, det får bli til uka, litt om litt … vi skal snart ha middagsgjester etter at sønnen har hatt et døgns bursdagsLAN i stua. Tenker de skal bli godt å bare kose seg og slappe av i morgen 🙂
      Ha en flott lørdag!

    9. Engler er vel litt sånn som kan være hele året , kanskje.. eller da blir muligens litt av gleden å spenningen med å finne de frem igjen borte ?:) Jeg fokuserte så på den nye pynten jeg hadde fått til jul da jeg ryddet ut julen, slik unngikk jeg at det kom klump i halsen… for det var en påvei… litt vemodig at den er over og gikk så fort… Men plutselig er julen her igjen 😀

    10. Jeg syns du bør ha englene fremme litt til, i hvert fall til det blir litt lysere. De er jo kjempeflotte:)
      Jeg skryter av at jeg har pakket bort julepynten, men jeg må innrømme at jeg har beholdt noen lyslenker og noen engler. Litt lys og litt engler med andre ord…… bare koselig det vel?
      Ha en fin helg videre, kjære Engla:)
      Klem<3

    11. Ønsker deg et riktig Godt Nytt år 🙂
      Kjempe lekkert 🙂 Hvorfor pakke vekk englene? jeg var å shoppet på Lene Bjerre i dag. Kjøpte også noen engler der, de sa det var så mange kunder som pyntet med engler året rundt.
      Ha en fortsatt strålende lørdagskveld 🙂
      Klemmer

    12. Nei vi pakker ned julen etter datteren min sin bursdag og da er eg klar for vår <3
      Engler har eg fremme hele året -ikkje nødvendigvis med glorie og veldig julete,men andre typer. Til jul fikk eg et skytsengellys fra Lykke Lys.
      Damen som lager dem lager dem kun når hun er i godt humør eller har gode dager.
      Mannen hennes er Sjaman og han velsigner hvert eneste lys. De lyser med et fantastisk lys og flammen er veldig stø.
      Det ene lyset eg hadde fra før lekte med hunden min. Var så morsomt å se. Flammen er rett opp,men så begynte den likssom å erte henne. Hun har aldri reagert på et lys før og var veldig forsjamset og nysjerrig. Eg var redd hun sku brenne seg,men flammen trakk seg unna henne. Og gikk hun bort så steg flammen kjempehøyt så det hadde ingenting med hennes pust etc å gjøre.
      Når hun kom tilbake la flammen seg nesten flat-helt sprøtt haha
      Nydelig engletre du har <3<3<3

    13. ?.Jeg lurer gubben når han liksom mener vi skal pakke bort jula.
      Alle nisser og JULE-engler vekk,vekk, vekk?SÅÅÅ er det et dusin engler i blank og glass igjen i pynt og i de grå dukene og på trollhasselen og i grunn litt overalt?som han selvfølgelig ikke får med seg? Så har jeg jul litt lenger 😉 :))

    14. frodith: Hihi, bra ikke aller er like fine frodith 🙂
      Jeg elsker å pyne med alle slags duppeditter, så her kan det så absolutt bli for mye av det gode 🙂
      Jeg er helt sikker på at vaniljeogpepper hadde vært veldig fin med en turkis hettegenser og så mye rart som hun spiser søler hun sikker fælt også. Greit å ha noen skift 🙂

      Kos deg og ha en fortsatt fin dag vennen min <3

      Go´klem fra fra meg

    15. Hekleri og Ra: Tusen takk <3 Jeg hadde også jula lengere fremme før, men siden det har blitt til at man tar frem julepynten tidligere og tidligere synes jeg det er like greit å få det bort når jula er over. Men englene derimot, de må nok få bli litt lenger 🙂

      Håper du har kosa deg og fått slappet ordentlig av i dag )

      Ha en fortsatt fin kveld!

      Klem fra Engla

    16. morsinunge: Ja de kan jo så absolutt være fremme hele året, men på den annen side er det greit å pakke de ned etterhvert, sånn at jeg kan glede meg ekstra over å ta de frem igjen også 🙂
      Selv om jeg pakker ned disse vil det alltid være noen engler fremme her.

      Sant som du sier. Vi rekker knapt å blunke så er julen her igjen 🙂

    17. Livsrom: Tusen takk søteste Liv <3 de lyser så fint her enda, så de blir nok en liten stund til 🙂
      Koselig å ha litt ekstra lys nå i mørketiden.

      Ha en fortsatt fin kveld min venn <3

      Klem fra Engla

    18. Lisbeth Pedersen: Takk i like måte kjære Lisbeth <3
      Håper du har hatt en fin høytid 🙂
      Tusen takk, ja engler må jeg ha året rundt og disse skal da ihvertfall få være fremme i den mørkeste tiden.

      Ønsker deg en fortsatt fin kveld 🙂

      Klem fra Engla

    19. cuskima: Tusen takk <3 å ble skikkelig nysjerrig på de lysene dine jeg 🙂
      Har du bildet av noen av dem på bloggen din?
      Jeg har også engler fremme hele året, men kommer nok til å pakke ned disse da det blir litt lysere ute. Koselig å kunne glede seg litt til å ta de frem igjen også 🙂

    20. Susns sang og smurferi / fjoll: Hihi, det er fint med mange av “gubbene”, det at de ikke legger merke til de små interiør detaljene 🙂 Kos deg med pynten din du 🙂
      Jeg ønsker meg forresten fortsatt en heklet engel, hihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg