And the winner is….

Nå har jeg trukket ut fire vinnerene fra gårdsdagens feiring som jeg skrev om i dette innleggert: Celebrating 1000 likes on facebook with a giveaway!

Vinnerene denne gangen ble:

Bente Lexaas og Fru Stussli med bloggen stussli.blogg.no,

som får hvert sitt putetrekk. Dere velger selv hvilken farge dere vil ha.

og

Brynhild Lysfoss og Monica med bloggen monicashobby.blogg.no som får hver sin takknemelighetsstein.

Fint hvis dere kan sende meg adressen deres på melding enten her på bloggen eller som melding på facebooksiden Englas kreative verden

 Nok en gang, 1000 – TAKK  til alle dere som er innom bloggen min og for alle de koselige kommentarene dere legger igjen.

Jeg setter utrolig stor pris på dere alle!


 Den største gleden jeg kan ha er å gjøre andre glad, så da håper jeg at dere blir glade for putetrekkene og takknemlighetssteinene som snart dumper ned i postkassene deres 

 

Med ønske om en fortsatt fin kveld fra Engla ♥

#winner #vinneren #giveaway #konkurranse #putetrekk #takknemelighetsstein #takknemelig
11 kommentarer

Siste innlegg