Celebrating 1000 likes on facebook with a giveaway!

De siste ukene har lesertallene skutt i været og i dag rundet facebooksiden min Englas kreative verden 1000 likes,

og dette må jo selvfølgelig feires.

Fortell meg hva du liker evt. ikke liker, eller savner ved Englas kreative verden.

og bli med i trekningen av to fine putevar med teksten “WE`RE NEVER SO LOST THAT THE ANGELS CAN`T FIND US”.

Jeg trekker ut to personer (en her på bloggen og en på Englas kreative verden facebook) 



I tillegg trekker jeg ut to personer som får hver sin takknemlighetsstein.

 Jeg blir så hoppende glad for at så mange av dere vil ta del i min kreative verden og nok en gang må jeg bare si TUSEN, TUSEN TAKK  til alle dere som er innom bloggen og facebooksiden min, og til alle dere som legger igjen så koselige kommentarer!

Jeg setter utrolig stor pris på hver eneste en av dere ♥
Trekningen vil skje i morgen kveld ca kl 21.

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem fra Engla 

 

 

#giveaway #konkurranse #feire #feirer #celebrating #likes #facebook #blogg
17 kommentarer
    1. jeg setter stor pris på din alltid positivitet over livet,og den kreative siden er så vakker til en billig penge :))så en kan skape selv om en ikke er rik på penger :))

    2. Jeg setter så stor pris på all den positiviteten du utgir her på bloggen! 🙂 Jeg setter også utrolig stor pris på all den kreativiteten du utgir! 🙂 Har jeg lyst til å prøve å lage noe, så er jeg alltid innom bloggen din og titter på det du har laget 🙂 Og har jeg en dårlig dag, så er det din blogg jeg titter innom aller først, for da blir hummøret mitt bedre igjen 🙂

    3. Gratulere med 1000 likes 🙂 Moro 🙂 Jeg har ikke Facebook -konto jeg… Jeg liker bloggen din fordi du er kreativ, finner stadig opp nye ting og moro å lage, og jeg har prøvd noen av tingene dine. SYnes det er fint du har framgangsmåte også på mange ting: -) dessuten er du positiv, snill og blid tror jeg, og DET liker jeg 🙂 Store klemmer fra Frodithsen <3

    4. en flott blogg, som jeg leser så ofte jeg kan, er ikke alltid jeg kommenterer, men er her inne i alle fall, og de putene er jo så flotte da 🙂

    5. Gratulerer så mye:)
      Jeg liker alle ideene dine, det gir masse inspirasjon:) Og jeg liker at du er så positiv og reflektert:)
      Jeg har fått meg en og annen tankevekker fra deg, og det er alltid av det gode:)
      Jeg oppfatter deg som en flott person, skjønneste Engla:)
      Stor gratulasjonsklem fra meg<3

    6. Gratulerer, det er delt og likt på fb :)) har ingen ting å sette fingeren på når det kommer til savn, du popper jo opp med den ene kreative ideen etter den andre, du fortjener hver en likes 🙂

    7. Hei!
      De takknemlighetssteinene var kjempefine!
      Jeg liker at du er så naturlig 🙂 Jeg liker også at du ikke har en blogg hvor alt handler om interiør og/eller mote. Det er også veldig fint med diy tips og andre håndarbeidsrelaterte saker.
      Ha en fin førjulstid!
      [email protected]

    8. Gratulerer!
      Så utrolig vakker quote. Denne har jeg hatt som favoritt lenge, men har faktisk aldri sett den trykt på en pute. Veldig fint og kreativt 🙂 Passer rett inn i stua til både mor og meg.
      Lykke til alle sammen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg