Min julekalender fylt av nydelige engler

Etter en natt med minimalt med søvn fant jeg ut at jeg like godt kunne stå opp og starte dagen da klokken rundet fem.

Kanskje det var tanken på å kunne åpne den neste luken i kalenderen som gjorde at jeg ikke fikk sove, hihi

For i år har jeg nemlig kjøpt meg julekalender.

Min egen julekalender, som er fylt av nydelige engler. Så for hver dag som går fylles treet mitt opp av søte små engler ♥

Har du din egen julekalender?

Med ønske om en superfin tirsdag fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←


blogglisten_76ba9250680472e1756485f0b5bf7085

#julekalender #adventskalender #engler #englekalender #englefigurer #sove #våkennatt #pyntetre #englepynt #jul #christmas #interiør #julepynt #facebook #blogg

31 kommentarer
    1. For en herlig julekalender! Er koselig at også du har en <3 Den perfekte kalenderen for deg 🙂
      Her i huset har faktisk alle andre enn meg kalender når jeg tenker meg om :-O Det må det bli en forandring på neste år :-DD
      Håper du får hvilt deg litt på dagen.
      Stooooor klem til verdens søteste Engla

    2. God morgen. Så trasigt at du ikkje fikk sove i natt da. Kan eg spørre om det er fordi du er revmatiker?
      Så søt adventskalender da.Nei eg ahr ingen adventskalender.Vurderte det faktsik i år, men kom ikkje lengre enn til å vurdere det. Kanskje g til enste år skallage ein til min kjære . Den som lever får sjå. hehe
      Ønsker deg ein god dag og prøv å få deg ein liten dupp i løpet av dagen. klem

    3. Så fine engler Engla :.-) Det var en helt nydelig kalender da 🙂 Du skulle nok opp for å åpne den ja 🙂 Ha en herlig dag min venn 🙂 Stor klem fra meg <3

    4. Å så utrolig fin! Hvor har du kjøpt den? Jeg har en sånn gammeldags sjokoladekalender til 10kr:P liker ikke sjokoladen sånn egentlig, men det er litt nostalgi og barndomsminner 🙂 klarer bare ikke å huske å åpne den hver dag, så blir gjerne to-tre luker på rappen 😛

    5. Oj, det var en fin kalender. Med helt herlige engler. Hvor har du fått tak i den? Sitter her å smiler å tenker på at kalenderen passer perfekt til navnet på bloggen din, men det er jo selvfølgelig derfor du kaller deg Engla, fordi du elsker engler?

    6. Så nydelige glassengler 🙂 ville nok ikke klart å sove jeg heller hvis jeg skulle opp til å åpne den kalenderen hihi; -) jeg har sjokoladekalender med hunks på^^

    7. jeg sov alt for lenge i dag, over 5 timer lenger enn d du gjorde :O så her er alt på halvtolv nå:P
      Nydelig kalender, den må jo være ekstra stas å stå opp til 🙂

    8. Fru Stussli: Tusen takk kjære deg <3 Jeg falt pladask da jeg fikk se denne kalenderen hos nabobarna, så da måtte jeg også ha en 🙂
      Det pleier jo å være sånn at alle andre enn meg har kalender her også. Men min datter og jeg har begynt å kjøpe noen små, men koselige ting å henge på pakkekalenderen til hverandre de to siste årene. Ikke hver dag, men noen dager 🙂 Kjempekoselig det også <3

      Hadde jeg hatt en kjæreste, tror jeg at jeg ville laget en egen kalender med fine/koselige tekster 🙂

      Du som har en mann som er så flink til å skrive kan jo spørre om dere skal lage en sammen <3

      Ha en finfin kveld Bentevennen <3
      Klem fra Engla

    9. gretashobby: Nei jeg er ikke revmatiker, jeg er bare veldig var. I tilegg tror jeg det er litt sånn at når jeg er inne i en veldig kreativ periode går det ofte utover nattesøvnen 🙂
      Koselig å lage små søte gaver til de man er glad i, så du kan jo også spørre om dere skal lage en sammen <3

      Jeg tok meg en dupp da lykkeliten tok formiddagsduppen i dag, men kjenner at jeg snart er klar for senga nå 🙂

      Ha en fortsatt fin kveld!

      Klem fra Engla

    10. frodith: Ja disse englene er jo så nydelige at man trenger jo ikke søv en gang når man sitter og ser på dem, hihi

      Ha en fortsatt fin kveld min venn <3

      God klem til deg fra Engla

    11. Helttilfeldigmamma: Ja ikke sant 🙂 Jeg kjøpte den på Nille. Koselig å ha en kalender igjen 🙂

      Kos deg og ha en fortsatt fin kveld!

      Klem fra Engla

    12. fjellgeitbundingen: Ja den er helt nydelig. Jeg har faktisk kjøpt den på Nille.
      Jeg heter Engla og elsker engler, så det er derfor bloggen heter Englas kreative verden:)

    13. ladyaugust: Tusen takk fineste Lady <3 Jeg falt pladask for denne kalenderen 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld kjære deg <3
      Stoooor klem

    14. fruensvilje: Jeg hadde heller ikke sett noe lignende før jeg fikk se at nabojente hadde en 🙂
      Skal si jeg var snar til å kjøpe meg en da, hihi

      Ta deg en tur på Nille du også 🙂

    15. morsinunge: Ja det blir fort litt feil hvis man sover for lenge også og jeg har ihvetfall fått mye ut av dagen da 🙂 (tror jeg…..)

      Ha en fortsatt fin kveld <3

    16. Monika T Aa(Nomana): Sliter du med søvnproblemer også, hihi
      Bare ligger og vrir deg og venter på og få åpne neste luke 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg