DIY – Pimp en gammel fururamme med drivved

Barnehagebildene til lykkeliten kom i noen underlige størrelser. Jeg har vært i alle butikkene i mils omkrets på jakt etter rammer, men uten å finne noen som passer.

Til slutt endte jeg opp på bruktbutikken og der fant jeg ihvertfall noen gamle fururammer som jeg kunne bruke som utgangspunkt.

Noen ble malt, noen spraylakkert og denne ble dekket med drivved.

Noe måtte jeg jo finne på, og selv jeg liker den rustikke stlen. I tilegg liker jeg og dra naturen inn i interiøret, så denne rammen beholder jeg nok selv.

Jeg hadde faktisk lenge gått å tenkt på og lage noe lignende, så da passet det bra nå når ingen andre rammer passet.

Med ønske om en herlidag fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

 

#diy #gds # lagramme #drivved #drivvedramme #homemade #hjemmelaget #kreativ #skaperglede #blogg # interiør #interior #hobby #barnehagebilder
13 kommentarer

Siste innlegg