Stemorsblomster og forglemmegei 5 desember

I dag er det 5 desember og da jeg gikk ut verandadøren fikk jeg øye på en forglemmegei som hadde sprengt seg opp mellom hellene.

Og da jeg tittet litt til fikk jeg også se at det blomstret stemorsblomster i kassen som jeg hadde urter i sommer, hmmm er det jeg som har missforstått noe, eller…?

Får jo nesten vondt av disse nydelige blomstene etter å ha sett værvarselet, for i dag er det spådd snø og masse vind…

Kanskje dagens diy-prosjekt blir å bygge hus over disse små skaperverkene, hihi

Kos deg og ha en herlig dag♥
Klem fra Engla

#stemorsblomst #forglemmegei #desember #dagen #godeord
19 kommentarer
    1. Disse stakkars blomstrene har nokbomma litt ja,vakre er dei og hardføre også :))stemorsblomster blir faktisk kraftigere etter en natt med noen minusgrader,men kommer det snø går det nok mot slutten er jeg redd.
      Ønsker deg også en fin dag

    2. Hm… ja det er helt rart.. Det skal jo ikke være sånn.. Og stakkar blomstene får vel et sjokk når det PLUTSELIG skjer noe.. 😉 Og snøen må jo komme en gang 😀 Ha en veldig kos dag i Spydeberg i dag 🙂 Stor klem fra Frodithen <3

    3. bor du i eit anna land????? hehe. Her laver det ned med snø og ingen søte små blomstrer overlever om dei hadde blomstra no. Men morsomt for deg å oppleve dem. Nyt dem du så lenge du kan,

    4. Fru Stussli: Her ble også solen borte rett etter at jeg tok bildet og nå regner det litt og blåser veldig..

      Ha en fin dag Bentemor <3

      Stooor klem fra Engla

    5. fruensvilje: Uff ja, tenk å stå så fint når det egentlig er midt på vinteren…for det er da vel egentlig det ? 🙂

      Ha en fortsatt fin dag du også!

    6. Vanja: Ja det ser ikke så lovende ut for disse søte små nå, for snør de ikke ned, så tror jeg jammen de blåser bort snart 🙂

    7. frodith: Ja, jeg tror da virkelig det er spådd snø her i dag, men enn så lenge er det regn 🙂

      I dag tror jeg det blir en skikkelig innekosedag, for ute er det nesten storm 🙂

      Ha en finfin dag i tigerstaden fineste frodith <3
      Go´klem til deg fra meg

    8. Neimen stakkars, de kommer til å få sjokk i løpet av ettermiddagen/kvelden. Her blåser det masse nå, men foreløpig er det bare regn. Underlig vær vi har her på Østlandet. Nesten vår har det jo vært nå i lang tid.

    9. outofoffice: Ja her blåser det veldig og regner så det spruter på vinduene, men jeg sjekket på yr i sta og det er visst meldt snø i kveld, så da spørs det hvordan det går med disse søte små…
      Har lenge lurt på om det har vært vår jeg ,og at vi rett og slett bare hoppet over vinteren dette året 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg