Nydelig veske med matchende sminkeveske fra Lisbeth Pedersen

Se hva som lå i postkassa mi i dag. En nydelig skulderveske og matchende sminkeveske fra SELVESTE Lisbeth Pedersen.

Forrige uke hadde hun nemlig en giveaway på bloggen sin og JEG ble trukket ut som den heldige vinneren.

JEG, MEG liksom som aldri har deltatt på en giveaway tidligere en gang, jeg fikk nesten sjokk da jeg så MITT navn.

Tårene rant og jeg fikk frysninger over hele meg. For selv om jeg ikke har deltatt på giveaway før har jeg jo både kjøpt lodd og tippet lotto, men vinnerlykken har uteblitt helt til nå.

For det å få disse nydelige veskene i posten det er ihvertfall LYKKE

(dette bildet er lånt fra bloggen til Lisbeth Pedersen)

Har du enda ikke vært innom bloggen til den utrolig flinke og kreative Lisbeth Pedersen, vil jeg nok en gang anbefale deg å ta en titt.

Bloggen hennes finner du her→Lisbeth Pedersen

Hun blogger om litt av hvert. Blant annet hobby, diyprosjekter, matlaging, baking og oppussing, men hennes store hobby er søm og hun tryller frem den ene vesken finere enn den andre. Men det er ikke bare vesker hun tryller frem og i går kunne hun vise frem nisseluetrekk til stolene sine. Sa jeg at hun er super kreativ og utrolig flink?

Facebooksiden hennes finner du her →Veskeklatten ←

Tusen, tusen takk til snille, superflinke Lisbeth Pedersen for denne nydelige gaven♥

Med ønske om en fortsatt herlidag til deg fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←  

 

#gave #vinnerlykke #gevinst #glede #veske #sminkeveske #skulderveske #lisbethpedersen #blogg #takknemlig #kjempeglad
21 kommentarer

Siste innlegg