To nye lysballer

Da min venninne fra Trysil var her på besøk forelsket hun seg i den “dekorative og unike lampen av garn”  jeg hadde, og da måtte hun jo selvfølgelig få den med seg hjem. 

Men nå har jeg laget meg to nye av hamptråd og dem er MINE, hihi

Fremgangsmåten er den samme som jeg viste her→DIY Lampe av hamptråd – steg for steg ←bortsett fra at jeg ikke laget noen stor åpning i enden, for her har jeg bare brukt lyslenker som jeg har kjøpt på Europris.

Jeg synes det ble mye finere med to i hylla, også synes jeg de med hamptråd ble finere enn de av garn.


Hva synes du?

 

Med ønske om en fredelionsdagskveld fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

 

#lampe #diy #gds # laglampe #hamptråd #trådlampe #homemade #hjemmelaget #kreativ #skaperglede #blogg # interiør #interior #hobby #cottonballslight #light #cottonballs #lysball #lysballer

27 kommentarer

Siste innlegg