DIY – brett en engel av en bok – trinn for trinn

Det var mange av dere som lurte på hvordan jeg brettet juletreet og engelen som jeg har vist frem de siste dagene.

Her kommer oppskriften trinn for trinn og jeg lar bildene tale for seg.

Start med å fjerne permen og akkurat denne boken (den jeg brukte på juletreet ) delte jeg i tre, med ca 100 sider til hvert prosjekt.
På engelen brukte jeg en hel litt større bok, så dette må du se ann litt selv. Er boken på 500 sider blir det ihvertfall en enorm jobb hvis du bruker hele.

Jeg ser at det er mange der ute som blir inspirert av mine DIY prosjekter. Det er kjempekoselig og jeg setter stor pris på at mange av dere linker til siden min når dere har benyttet dere av “mine diy oppskrifter” ♥ 

Med ønske om en herlifredag fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

#interiør #interior #tips #gjenbruk #hobby #diy #bok #inspirasjon #boktre #brettetre #diy #gds #redesign #jul #juleverksted #bok #bøker #juletre #stjerne #julestjere #papirstjerne #brettestjerne #engel #diyengel #bretteengel #papirengel #lageengel #lagengel #snøspray #trekule #lykkeliten #julenisse #julenissen #oppskrift
19 kommentarer

Siste innlegg